Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@13:27:04 GMT

رقابت پومسه رو‌ها در جام ستارگان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۳۳۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون تکواندو، هفته ششم تا هشتم از دور رفت ششمین دوره لیگ برتر پومسه با نام جام ستارگان فردا با حضور ۱۲۰ پومسه‌رو در سه بخش انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی برگزار می‌شود.
رقابت‌ها در بخش انفرادی در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالاتر از ۶۵ سال پیگیری خواهد شد، در بخش ترکیبی رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند و در بخش تیمی رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به اجرای فرم می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تکواندو پومسه اجرای فرم خانه تکواندو پومسه رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ گروه درمانی و مشاوره انفرادی «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی، تست هوش کودکان (وکسلرویون) و... از جمله مشاوره‌های افرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

ضمن آنکه در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به منظور بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند