Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@07:33:49 GMT

اقتدار عاشوراییان در سراسر کشور + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۴۰۲۳

به گزارش فارس، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) (۲) امروز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در سراسر کشور با حضور پرشور بسیجیان و مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد.

اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان گلستانی

اجتماع 20 هزار نفری مرحله دوم اقتدار عاشورایی محمد رسول‌الله (ص) 2  با رمز مبارک «حسین‌ابن علی علیه‌السلام» با حضور سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) از ساعت 8:30 در استادیوم آزادی مرکز استان گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور عظیم بسیجیان در سمنان 

اسحاق موحدیان در حاشیه اجتماع باشکوه بسیجیان سمنانی، گفت: نظام و ملت ما این پیام را به استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده است که اهدافشان محقق نمی‌شود. 

مشاور عالی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود:  ملت عظیم‌الشان ایران، چهلمین سالگرد تولد نظام جمهوری اسلامی را جشن خواهد گرفت و تودهنی محکمی به استکبار عالم و عواملش در منطقه خواهد زد.

 

گردهمایی بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان قزوینی آغاز شد

همزمان با سراسر کشور، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، گردهمایی بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان قزوین با حضور گردان‌های بسیجی در ورزشگاه سردار آزادگان استان قزوین هم اکنون در حال برگزاری است.

 

 

برگزاری اقتدار بسیجی در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)«2» اظهار داشت: حضور میلیونی بسیجیان امروز در سطح ایران درس تازه‌ای به دشمن می‌دهد که حواس خود را جمع و بداند در مقابل ارادت چه انسان‌های قوی قرار گرفته است.

عبادی قیام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را مانع از سلطه دشمن دانست و بیان داشت: اگر مردم در سال 57 جلوی سلطه دشمن را نمی‌گرفتند مطمئناً لقمه بعد از فلسطین ایران بود و معلوم نبود امروز در چه شرایطی به سر می‌بردیم.

صبح امروز همزمان با سراسر کشور، سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در زیباشهر میدان سربازان گمنام زاهدان برگزار شد.

 

حضور پرشور بسیجیان در سیستان و بلوچستان

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: بسیجیان در همه صحنه ها آماده بوده‌اند و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

سردار مارانی افزود: امروز همراه  تمامی بسیجیان کشور با شهدا و امام شهدا و ولی امر خودت بیعت می‌کنیم که همیشه همراه انقلاب هستیم، بسیج مردمی در انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است.

 

حضور عظیم بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد 

صبح امروز رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان در محل ستاد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور گسترده بسیجیان استان و با حضور مسوولان اعم از نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار و سایر مدیران کل و روسای سازمان‌ها برگزار شد.

در این رزمایش علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با یادآوری اینکه ملتی بزرگ هستیم و با تهدید نمی‌ترسیم و در هشت سال دفاع مقدس با فشار تسلیم نشدیم تصریح کرد: ملت و دولت و مجلس و قوه قضاییه در کنار هم هستند و در جنگ جدید یا همان جنگ اقتصادی متحد خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما تجربه نشان داده که هر ملتی و قومی و دولتی که چشم طمع به این سرزمین داشته و دست از پا خطا کرده با پاسخ کوبنده ملت روبرو شده است.

رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان در گیلان

اجتماع بزرگ ۲۰ هزارنفری  «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله (ص) 2» استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.در این رزمایش بسیجیان حضور یافته از سراسر استان ولایتمدار و شهیدپرور گیلان ابتدا با آرایش منسجم و متحد گرد هم آمدند و گوش جان به فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپردند.

سردار محمدجعفر اسدی در این مراسم  با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن در تلاش است تا مانع از پیشرفت نظام شود درحالی‌که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند، گفت: مردم و بسیجیان ولی‌نعمتان ما هستند و باید مسئولان قدردان همیاری و همکاری مردم باشند.

 


رزمایش اقتدار عاشورایی ،تجدید بیعت با رهبری در اردبیل

اجتماع عظیم بسیجیان استان اردبیل صبح امروز با سخنرانی فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد. 

حضور پرشور بسیجیان در این اجتماع نشان‌گر دفاع مقدس و روزهایی است که مردم ایران اسلامی با لبیک به رهبر و مقتدای خود در مقابل دشمن ایستادند تا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید بود حراست کنند.

امروز پیر و جوان و زن و مرد حاضر بودند تا نشان دهند همواره مطیع امر رهبری هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.


اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان قم آغاز شد

همزمان با برگزاری اجتماع 700 هزار نفری بسیجیان در کشور در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان گردان های الی بیت‌المقدس استان قم صبح امروز در مصلای قدس برگزار شد.

نمایش اقتدار بسیجیان در مصلی زنجان

امروز دوازدهم مهرماه بار دیگر همایش بزرگی با حضور بسیجیان رقم خورد.بسیجیان امروز در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به صحنه آمدند تا به دشمنان بگویند؛ بسیج همواره پاسدار و حافظ انقلاب بوده و همیشه هوشیار و آگاه است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز در آستانه جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی این رزمایش برگزار شده است، گفت: این همایش نمایش همدلی ملت ایران است و نشان می‌دهد که مردم با یکدیگر همراه هستند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن اشتباه محاسباتی خود را در مورد ایران هر از چند وقت یکبار تکرار می‌کند، افزود: آن‌ها فراموش می‌کنند که طی سال‌های بعد از انقلاب همواره با این نظام دشمنی کرده‌اند که نمونه آشکار آن تحمیل جنگی با میانداری صدام بود که البته در این مدت نظام ما قدرتمند‌تر شده و پیام انقلاب نیز به دنیا صادر شد.

 


حضور 350 هزار نفر در رزمایش اقتدار عاشورایی همدان

سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در اجتماع 20  هزار نفری بسیجیان استان همدان با بیان اینکه بار دیگر بسیجیان با خود بیعتی دوباره با امام و رهبری بستند، اظهار کرد: در این مراسم یاد شهدا و امام شهدا زنده شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان  با بیان اینکه امروز می‌بینیم دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا به نظام ضربه بزند پس باید بصیرت و آمادگی خود را بالا ببریم، خاطرنشان کرد: به فضل الهی هر بار دشمن در نقش‌های شوم خود شکست خورده است.

حضور بسیجیان در ساری 

سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) مازندران در بوستان ولایت ساری اظهار کرد: مسوولان بدانند مردم زمانی آنها را دوست داشته و قبول دارند که تابع نائب امام زمان(عج) باشند.

وی با اعلام اینکه دوستداران به ولایت در کشور بسیار زیاد هستند، گفت: اما افرادی هستند که در زبان تابع ولایت فقیه هستند و در عمل خلاف حرف رهبر انقلاب عمل می‌کنند، رفتار و کردار این افراد در ذهن مردم باقی می‌ماند.

 

اجتماع باشکوه بسیجیان یزدی در مسجد ملااسماعیل برگزار شد

صبح امروز، اجتماع بزرگ بسیجیان یزدی در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد.در این مراسم که مرحله پایانی رزمایش اقتدار سپاهیان بسیجیان محمد رسول‌الله ۲ بود، ۲۰ هزار بسیجی یزدی اقتدار و همبستگی خود در حمایت از آرمان‌های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی نیز در این مراسم بابیان اینکه دشمن در طول چهل‌ساله انقلاب با بصیرت‌افزایی و هوشیار شدن جامعه سیلی محکمی خورده است، تصریح کرد: در حقیقت دشمن باوجود هزینه‌های بسیاری که در طول این ایام انجام داده است، نهایتاً توانسته بین شش تا هفت هزار نفر را به خیابان بکشد که طبق تحلیل خودشان این افراد از بین منافقین، سلطنت‌طلبان و یا سیلی خوردگان از انقلاب بوده‌اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمن در دی‌ماه سال گذشته و مرداد امسال با طراحی پیچیده و هزینه کردن اعتبارات بسیار زیاد سعی کرد که زمینه‌ای فراهم کند تا اقشار متوسط به پایین جامعه را به خیابان بکشد؛ چراکه آن‌ها فهمیده بودند علت شکستشان در فتنه ۸۸ جذب نکردن این قشر بود؛ اما بااقتدار ارزشمند بسیجیان در طول چهل سال سیلی‌های زیادی به گوش دشمن زده‌شده است.

 همایش 20 هزار نفری بسیجیان شهرکرد

مرحله دوم از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) تا دقایقی دیگر با حضور 20 هزار بسیجی در شهرکرد برگزار می‌شود.

با اینکه ساعت شروع برنامه 8 صبح اعلام شده بود از دقایق اولیه صبح شاهد حضور گسترده بسیجیان در محل اعلام شده بودیم.

انتهای پیام /خ

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد