Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:32:59 GMT

امام جمعه موقت شیراز: بازاریان انصاف را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۳۶۵۸

امام جمعه موقت شیراز: بازاریان انصاف را رعایت کنند

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود گفت: بازاریان، در فروش اجناس انصاف را رعایت کرده تا به مردم فشار وارد نشود. ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام مرادی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شیراز، به موضوع احتکار و گرانی کالا‌ها اشاره و اظهار داشت: از تلاش  قضات، تعزیرات و نیروی انتظامی و امنیتی قدردانی کرده و معتقدیم ، این مردم هستند که باید نام احتکار کنندگان را گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شراز بیان کرد: آرامش و رفاه نسبی برای همه در سایه امنیت شکل می‌گیرد و این امنیت را مدیون تلاش نیرو‌های مسلح به خصوص نیروی انتظامی هستیم.

مرادی همچنین به اقتدار بین‌المللی ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: : براساس آمار موجود ایران در حوزه موشکی ششمین کشور دنیا و در حوزه موشک نقطه زن، مقام نخست را در جهان دارد و  دشمنان داخل و خارج بدانند که خاکریز‌های ایران امروز در مرز‌های ایران نیست بلکه در مدیترانه و مرز اسرائیل قرار دارد.

وی به شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: در شش هفته اخیر آمریکای جنایت کار ١ شکست را در بحث‌های دیوان لاهه، قیمت نفت، مسائل افغانستان و پاکستان، ارتباط با عربستان سعودی و مالزی متحمل شده است.

امام جمعه موقت شیراز به هفته نیروی انتظامی اشاره وبا بیان اینکه رمز موفقیت پلیس دیانت، اقتدار و هوش یاری در برابر توطئه‌ها است، افزود: اتکاء به خدا، اتصال به مردم، سخت‌کوشی، مجاهدت و اعتماد به نفس زمینه اقتدار پلیس است.

مرادی از تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران پرتلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شبانه‌روز به جامعه خدمت می‌کنند، اجتماعی قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد غریوی درباره تاکید مقام معظم رهبری بر ثبات امنیت شغلی کارگران و اقدام وزارت کار در این باره اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بحث امنیت شغلی بود که در دیدار با جامعه کارگری مطرح فرمودند لذا پیرو فرمایشات ایشان و تاکیدات رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی کارگروهی متشکل از نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، اساتید دانشگاهی، قضات دیوان عدالت، مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تشکیل دادیم و در این کارگروه به موضوع امنیت شغلی ورود کردیم.

ایسنا در گزارشی نوشت: وی ادامه داد: در این کارگروه موادی از قانون کار که مربوط به بحث امنیت شغلی و ساماندهی قراردادهای کار بود مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت پیش نویس ۵ ماده مورد بازنگری واقع و در قالب لایحه‌ای تقدیم دولت شد.

غریوی اصلاح ماده ۷ قانون کار را از جمله مواد پیشنهادی به دولت نام برد و گفت: با تصویب هیأت وزیران مقرر شده بود افرادی که در فعالیت‌های غیر مستمر مشغول به کار باشند تا سقف ۴ سال می توانند به صورت قرارداد مدت موقت ادامه کار بدهند و بعد از ۴ سال قرارداد آنها باید دائمی شود و تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار هم در خصوص فعالیت‌های مستمر بود که تاکنون هیچگونه محدوده یا سقفی برای آنها پیش بینی نشده بود لذا ما خواستیم هر ۲ تبصره ۱ و ۲ ماده ۷ قانون کار را با هم تلفیق کنیم و نهایتا پیشنهاد سقف ۵ سال را برای کارگرانی که هم در کارها و فعالیت‌های مستمر و هم غیر مستمر مشغول کارند ارائه کردیم که قرارداد موقت آنها بعد از ۵ سال باید به دائم تبدیل شود و کارفرما قرارداد دائم با نیروی کار ببندد.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این لایحه روز شنبه در وزارت کار نهایی و تقدیم دولت شد. امیدواریم در هیات وزیران تایید و تصویب شود تا به مجلس ارسال کنیم و خوشبین هستیم با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع امنیت شغلی، نمایندگان مجلس هم این همراهی را با دولت و وزات کار صورت دهند تا کارگران در بحث آینده شغلی دیگر دغدغه ای نداشته باشند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901203

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است