Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@02:22:56 GMT

سپاهان در ضربات پنالتی از سد نساجی گذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۸۰۶۴

سپاهان در ضربات پنالتی از سد نساجی گذشت

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ جمعه شب از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، سپاهان در حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان نساجی مازندران بود و در پایان دیداری دشوار به پیروزی رسید.
این دیدار در وقت های عادی و اضافه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و در نهایت سپاهان در ضربات پنالتی برنده شد و صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدال اندیشه های «امیر قلعه نویی» و «جواد نکونام» سرمربیان 2 تیم بر جذابیت های این دیدار افزوده بود. این 2 چهره فوتبالی در سال های گذشته ارتباط خوبی با هم نداشتند.
سپاهان خیلی زود به گل دست یافت و در دقیقه چهارم کرنر ارسالی را «کی روش استنلی» مهاجم بلندقامت و ستاره های این روزهای سپاهان با ضربه سر به گل نخست تبدیل کرد.
در حالی که انتظار می رفت سپاهان با این گل زودهنگام بر روند بازی تسلط پیدا کند، اما در دقیقه 26 «سجاد شهباززاده» دیگر مهاجم سپاهان که برای کمک به خط دفاعی آمده بود با ضربه ای عجیب، دروازه تیم خودی را به اشتباه باز کرد تا کار به تساوی یک بر یک برسد.
این بازی حساس در 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و کار به وقت های اضافه کشید که وقت های اضافه نیز ثمری نداشت تا در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر باشد.
در پنالتی ها «محمدعباس زاده» و «محمد آبشک» بازیکنان باتجربه نساجی، ضربات خود را از دست دادند تا نماینده مازندران از گردونه مسابقات کنار برود.
**ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، خالد شفیعی، عزت الله پورقاز، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی(میلاد سرلک)، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، ساسان انصاری، مهرداد محمدی و کی‌روش استنلی
**ترکیب نساجی:
حامد لک، جورجی ولسیانی، حامد شیری، فرشاد فرجی، علی اصغر عاشوری، محتبی ممشلی، احمد عبداله زاده، محمد میری(عرفان معصومی)، محمد آبشک، علی شجاعی (سجاد آشوری) و رحمان جعفری (محمد عباس زاده)
پیش از این تیم های صنعت نفت آبادان، داماش گیلان، مس کرمان و پدیده مشهد با عبور از سد حریفان به یک چهارم نهایی رسیده بودند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سپاهان نساجی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های جام حذفی و فوتبال باشگاه کشور و در مرحله یک هشتم نهایی نماینده فوتبال استان مرکزی میهمان خود پرسپولیس تهران را شکست داد.

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

در این دیدار برای پرسپولیس اورونوف و آل کثیر در دقایق ۱۱ و ۲۵ گلزنی کردند و برای آلومینیوم نیز مهدی لیموچی و شروین بزرگ در دقایق ۸۵ و ۹۵ گل زدند.
در ادامه و در اولین ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه سینا اسد بیگی پرسپولیس را با ۳ گل پیش انداخت و در وقت‌های اضافه دوم نیز آل کثیر گل چهارم مسابقه را برای پرسپولیس وارد دروازه اراکی‌ها کرد تا این پایان کار نباشد و شروین بزرگ با یک ضربه سر سومین گل آلومینیوم اراک را زد و در ادامه حرکت زیبای لیموچی، موقعیت را برای گلزنی نقی زاده فراهم کرد تا ایم دیدار در وقت‌های اضافه با تساوی ۴ - ۴ به پایان برسد.
در نهایت در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که پس از تساوی در ۵ ضربه پنالتی معمول در تک ضربات با آخرین ضربه پنالتی توسط نقی زاده و مهار ۲ ضربه پنالتی توسط گوهری پیروز میدان لقب گرفت و سرخ پوشان پایتخت را از جام حذفی کنار زد.
پرسپولیسی‌ها در چهارده دوره از ۱۵ دوره گذشته جام حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بودند و این‌بار در میان ناباوری هواداران خود در اراک حذف شدند.

دیگر خبرها

  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد