Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@06:11:01 GMT

بچه ها خوب ظاهر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۸۸۸۸

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما از اندونزی، ناهید کرمی از تیم بسکتبال با ویلچر چین به عنوان یکی از کشورهای صاحب دراین رشته نام برد و افزود:بسکتبالیست های چینی چندین سال سابقه حضور در میادین بین المللی را دارند این درحالی است که از تشکیل بسکتبال با ویلچر بانوان در ایران تنها چهار سال می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه با بیان اینکه تجربه در کسب موفقیت بسیار اهمیت دارد گفت :در صورت حضور بیشتر بچه ها در اردوها و فراهم کردن زمینه برای تمرینات مستمر و امکانات استاندارد می توان به حضور موفق زنان این رشته در میادین بزرگ امیدوار بود.
عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان قول داد که یکی از عناوین این دوره از بازی ها توسط بانوان ملی پوش بسکتبال برای کشورمان به دست اید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال بانوان قهرمانی اسیایی کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!