Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:02:00 GMT

بیماری‌های پنهان در نان سفید

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۴۲۴۰

بیماری‌های پنهان در نان سفید

رکنا: در نان سفید بدون سبوس بیماری هایی نهفته است که باید جدی گرفته شود.

 نمک مهمترین جزء هر غذاست و نمک دریا بهترین نمک دنیاست که حاوی عناصر ید, بُرم و پتاسیم است؛ متأسفانه این نمک را از ما گرفتند و به جای آن نمک معدنی صنعتی کلرورسدیم را به خورد ما دادند که همراه با سیلیس, جیوه و آلومینیوم بوده و موجب ده ها بیماری از جمله سرطان و فشار خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکر سرخ و قهوه ای را که مستقیم از نیشکر استحصال می شود و جنبه غذایی و دارویی دارد از ما گرفتند, قند و شکر سفید را جایگزین آن کرده اند که این قند و شکر سفید موجب پوکی استخوان، آلزایمر، فشار خون ، سرطان، پرخاشگری، عصبانیت، بی خوابی، یبوست، بواسیر، غلظت خون، اختلال متابولیسم آنزیم های معده و کبد و ده ها اختلال و بیماری است.

امروزه دستور ساخت مرباها و سکنجبین ها بر اساس شکر و قند سفید فرموله شده که خود این محصولات موجب بیماری های زیادی می شود چرا که در گذشته بسیاری از مرباها و سکنجبینها با عسل تهیه می شد و متأسفانه عسل شفا بخش را حذف کردند و در کشورهای دیگر از جمله آلمان در تهیه بسیاری از محصولات قنادی از شیرین بیان و عسل استفاده می شود که خود درمانگر بسیاری از بیماری های گوارشی و ... است و متأسفانه ما در خواب غفلت از ذخایر گیاهی و زیست بوم های خود به سر می بریم!

نان های سبوس دار جو, گندم و چاودار را که سبوس و فیبر آن 16 اسید آمینه و ویتامینهای ضروری بدن را در خود جای می دهد؛ تبدیل به نان سفید بدون سبوس و بدون خاصیت کردند. به نان های سفید و سرشار از نشاسته، جوش شیرین (بی کربنات سدیم) اضافه می کنند تا فرایند تخمیر خیلی سریع رخ دهد چرا که تخمیر به این شکل موجب رشد کپک و قارچ می شود و بیماری های زیادی را ایجاد می کند.

مصرف نان های سفید، موجب صدها بیماری از قبیل دیابت، فشار خون ، یبوست و بواسیر و شقاق، پوکی استخوان، عدم جذب کلسیم, آهن و روی، و کم خونی ، سردمزاجی، اختلال در متابولیسم کبد و سوءهاضمه در دستگاه گوارش، ریزش مو و ابرو، سفید شدن موی سر، ایجاد بثورات و جوشهای صورت، خارش های پوستی، غلظت خون، انسداد عروق و بالاخره تصلّب شرایین (سفت شدن دیواره رگ ها) و سکته های قلبی و مغزی است!

امروزه بسیاری از افراد قوت غالب سبد غذایی خانواده شان نان های سفید است که هیچ خاصیتی به جز بیمار کردن افراد ندارد چرا که معده را ضعیف و حساس می کند و سیستم هضم غذا در معده مختل می شود؛ متأسفانه امروز آن قدر غذاهای بی خاصیت و رنگارنگ وجود دارد که غذاهای سنتی از یادها رفته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

بی رحمی یک زن هنگام سقوط زنی دیگر! + جزییات

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سرطان قهوه غذا دانش آموز سیستم بیماری سفید عاشق نان سفید عکس دختر قتل زندگی ایران فیلم دوست آمریکا مرد دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902909

دیگر خبرها

  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • هلال سفید انتهای ناخن را جدی بگیرید + رازهای مهم
  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • معناهای آشکار و پنهان در پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو