Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@23:21:33 GMT

جاده پونل به خلخال مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۳۴۴۸

جاده پونل به خلخال مسدود شد

بارش های شدید باران طی شبانه روز گذشته در شهرستان رضوانشهر ، موجب جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها شد که حضور بموقع اعضای ستاد مدیریت بحران رضوانشهر و پره سر و استقرار دستگاه ها و ماشین آلات در مناطق بالا دست و بازگشایی دهنه پل ها ، مانع از تخریب و فرو ریختن پل ها شد.
رئیس اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای رضوانشهر شنبه شب در همین رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: دلیل مسدود شدن جاده پونل به خلخال، ریزش کوه و سنگ با حجم بسیار زیاد در کیلومتر 17 این محور مواصلاتی از مبدأ پونل به سمت خلخال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یونس هوشمند پور افزود: با توجه به شدت بارندگی و جاری شدن سیل، این محور برای تردد خطرناک بوده و هر لحظه امکان ریزش کوه و سنگ در آن وجود دارد با این حال؛ تمامی عوامل راهداری با بکارگیری امکانات موجود بصورت شبانه روزی در این محور حضور دارند.
فرماندار رضوانشهر نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا در توضیح اقدامات انجام شده گفت: با استفاده از تجربه سیل هفته گذشته، دستورات لازم به اعضای ستاد مدیریت بحران برای هدایت سیلاب داده شد.
عسگر حسنی پور افزود: به همراه تیم های ستاد بحران در میدان حضور دارم و با هماهنگی بین دستگاه ها توانسته ایم امور را بدرستی مدیریت کنیم ضمن اینکه افراد را به همراه دستگاه ها و ماشین آلات مربوطه در نقاط مختلف مستقر کرده ایم تا با باز کردن پی در پی دهنه پل ها مانع از انباشت رسوب و درخت های ریشه کن شده در پشت آنها شویم.
به گفته حسنی پور، اگر چه طی شب گذشته برای لحظاتی شاهد بالا آمدن سطح آب در بعضی مناطق جاده ای و روستایی بودیم ولی با تدبیر و حضور بموقع اعضای ستاد مدیریت بحران مانع از ایجاد مشکل و تخریب پل ها شدیم.
وی اضافه کرد: برق روستای ییلاقی اورماملال بدلیل شکستن تیر برق و ریزش کوه قطع شده بود که با اقدام فوری اداره های راه و برق شهرستان، برق این منطقه وصل شد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، دو بخش مرکزی و پره سر، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
رودخانه های دیناچال، شفارود، تیزرود، لفارود و اردجان در این شهرستان جاری هستند که بدلیل بارش باران و طغیان این رودخانه ها طی هفته گذشته، شاهد جاری شدن سیل در این شهرستان بودیم که بیش از 11 میلیارد تومان به زیرساخت های منطقه خسارت وارد کرد.
7293/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز بارش باران برق حمل و نقل شبانه روزی مدیریت بحران اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد