Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@10:02:05 GMT

پیش بازی اسپال-اینتر؛ آتش را زنده نگه دارید

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۴۷۵۲

پیش بازی اسپال-اینتر؛ آتش را زنده نگه دارید

نراتزوری می خواهد نشان دهد نتایج موفقیت آمیز اخیرش تنها یک جرقه نبوده و یک پیروزی خارج از خانه، می تواند روند صعودی این تیم را حفظ کند. میزبان آنها روی کاغذ نمی تواند دردسرساز باشد اما این فوتبال است. 

طرفداری - از هفته هشتم رقابت های سری آ ایتالیا، یکشنبه شب از ساعت 22:00 اینتر میهمان اسپال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جزئیات بازی

اخبار دو تیم

ویویانی و کورتیچ برای اسپال مصدوم هستند. ماتیا والوتی در کنار پاسکواله شیاتارلا و سیمونه میزیرولی سه هافبک این تیم در دیدار مقابل اینتر خواهند بود.

اسپالتی معمولا زیاد از سیستم چرخشی استفاده نمی کند اما به نظر می رسد با حضور اینتر در لیگ قهرمانان، مجبور است در این فصل این کار را انجام دهد. با توجه این، ممکن است متئو پولیتانو و استفان دی فرای در این بازی روی نیمکت بنشینند. 

اسپال در سه بازی متوالی شکست خورده و هر سه بازی مقابل تیم های نیمه بالایی جدول بوده است. آنها باید زودتر شرایط را بازسازی کنند اما مقابل حریف سختی قرار می گیرند. اینتر در پنج بازی اخیرش پیروز شده و در بین این بازی ها، دو پیروزی در لیگ قهرمانان به دست آورده است. جایگاه دوم سری آ می تواند برای اینتر رنگ واقعیت به خود بگیرد. 

پس از ناکامی در ابتدای فصل، اینتر در ماه اخیر بسیار خوب کار کرده و نتایج قابل قبولی کسب کرده است. آنها قطعا از این بازی سه امتیاز را می خواهند تا به روند صعودی خود ادامه دهند. 

ترکیب احتمالی

غائبان

نکات آماری

از 10 بازی اخیر خانگی اسپال در سری آ، در 8 بازی کمتر از 2.5 گل به ثمر رسیده است. 

اینتر از 6 بازی اخیر خارج از خانه اش در سری آ، در 5 بازی پیروز بوده است. 

اسپال در 3 بازی اخیر خود در سری آ شکست خورده است.

اسپال در 3 بازی اخیر خود در سری آ حداقل 2 گل دریافت کرده است. 

بهترین بازیکنان و جایگاه در جدول

مصاف های اخیر رو در رو

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

اسپال 0-1 اینتر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین