Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@22:57:48 GMT

ایوب آقاخانی با شیروانی داغ به ایرانشهر می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۱۷۳۲

به گزارش ایلنا، نمایش «شیروانی داغ» که با اقتباس و دراماتورژی ایوب آقاخانی و رضا بهاروند از روی نمایشنامه معروف تنسی ویلیامز آمریکایی برای تمرین آماده‌ شده، از اول آذر در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به‌عنوان جدیدترین کار گروه تئاتر پوشه و محصول موسسه پوشه هنر پارسی به کارگردانی ایوب آقاخانی برای نخستین بار در ایران روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این نمایش شهیر قبل و بعد از انقلاب هیچ اجرایی به روی صحنه نرفته است اما خاطره نسخه سینمایی آن‌که در سال ۱۹۵۸ توسط ریچارد بروکس ساخته‌شده در ذهن بسیاری از علاقه‌مندان تئاتر و سینماست.

ایوب آقاخانی پیش‌تر در مقام نویسنده، کارگردان و بازیگر دو نمایش «نام همه مصلوبان عیسی است» و «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» را در همین تماشاخانه به صحنه برده است و در مقام بازیگر نیز در نمایش «شب روی سنگ‌فرش خیس» حضور داشته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایوب آقاخانی شیروانی داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این نمایش فیلم ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه فرمایند.

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد