Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت که سرکنسولگری این کشور در شهر جلال آباد افغانستان، فعالیت دوباره خود را از امروز دوشنبه شانزدهم مهرماه از سر می گیرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا «محمد فیصل» اعلام کرد که سرکنسولگری پاکستان در جلال آباد دوباره کار خود را از سر می گیرد.
بر اساس این اخبار، این سرکنسولگری پس از اینکه در خصوص لحاظ شدن تمامی موارد امنیتی از سوی دولت افغانستان اطمینان حاصل کرد، روند صدور ویزا را نیز از سر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«عطاءالله خوگیانی» سخنگوی والی ننگرهار نیز روز گذشته به رسانه ها گفته بود:پس از گفت و گو میان مقامات وزارت خارجه افغانستان و سفارت پاکستان در کابل، در مورد از سرگیری کار کنسولگری پاکستان در جلال آباد تصمیم گرفته شد.
خوگیانی افزود که کنسولگری پاکستان وعده داده است که روزانه یکهزار و 800 ویزای سفر به این کشور را به متقاضیان صادر می کند.
دولت پاکستان دهم شهریورماه 97 سرکنسولگری خود را در شهر جلال آباد افغانستان به دلیل آنچه اعتراض به دخالت والی ولایت ننگرهار در امور خود می نامید، بست.
سفارت پاکستان در کابل با تایید اقدام اسلام آباد در بستن کنسولگری خود در جلال آباد، علت این اقدام را دخالت «حیات الله حیات» والی ولایت ننگرهار افغانستان عنوان کرده بود.
این سفارتخانه، دخالت حکومت افغانستان در امور کنسولگری خود را نقض کنوانسیون وین عنوان کرده بود.
از سوی دیگر آنها خواستار تامین امنیت سفارت از سوی نیروهای امنیتی افغان بودند ولی «حیات الله حیات» والی ننگرهار این ادعا را رد کرده بود.
آساق**6125**1663**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي پاكستان و افغانستان سركنسولگري پاكستان محمد فيصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • شهر و حیات مدنی
  • حیات سراسر معرفت و فرزانگی امام جعفر صادق (ع)
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا