Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در نشست با امام جمعه کوثر افزود: اردبیل جزو 10 استان خادثه خیز کشور است و به همین دلیل جمعیت هلال احمر در سطح گسترده ای فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت های جمعیت هلال احمر در امدادرسانی ها مدیون نیروهای انسانی، تجهیزات و تلاش عوامل این مجموعه است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با کارمندان محدود نمی تواند این همه خدمات به مردم ارائه دهد بلکه حضور نیروهای داوطلب موجب فعالیت گسترده این جمعیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معبودی افزود: انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به زودی افتتاح شده و اقلام ضروری مورد نیاز در حوادث نسبت به تعداد جمعیت این شهرستان ذخیره سازی می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات موجود در شهرستان به صورت ۲۴ ساعته فعال است، گفت: جمعیت هلال احمر آماده برگزاری دوره های مختلف در این شهرستان است.

وی بیان کرد: هلال احمر برای راه اندازی خانه های هلال در روستاهای شهرستان کوثر نیازمند حمایت های فرمانداری بوده و در مسیر آموزش مردم روستاها برنامه های مختلفی دارد.
انتهای پیام/ع

راه اندازی خانه های هلال در روستاهای شهرستان کوثر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر امدادرسانی دوره های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید