Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پدیده مشهد گفت: از حالا نمی‌توان در مورد قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا صحبت کرد اما ما دنبال کسب بهترین جایگاه در لیگ برتر هستیم. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

داود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برد پدیده برابر فولاد در جام حذفی گفت: با تیم خوبی روبه‌رو شدیم و دو بار از حریف عقب افتادیم که نتیجه را جبران کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنالتی فولاد درست نبود، اما مهم این بود که توانستیم در پایان 120 دقیقه کار را تمام کنیم و به مرحله بعدی برویم.

وی در مورد اینکه پدیده برای قهرمان شدن در جام حذفی چقدر شناس دارد عنوان کرد: دنبال قهرمانی هستیم و تیم‌های دیگر هم چنین هدفی دارند چون مقامی غیر از قهرمانی در جام حذفی ارزش ندارد. از طریق این جام می توانیم با چند بازی سهمیه آسیا را بگیرمی و امیدوارم که در مراحل بعدی هم موفق باشیم.

فنایی در رابطه با اینکه چه زمانی قرار است مشکلات مالی پدیده برطرف شود تصریح کرد: در این خصوص آقای گل‌محمدی صحبت می‌کند و ما باید وظایف خودمان را انجام دهیم. ایشان و همچنین مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات هر چه زودتر برطرف شوند و به صورت جدی دنبال این موضوع هستند.

مربی دروازه‌بان‌های پدیده مشهد در خصوص اینکه آیا پدیده امسال می‌تواند مدعی کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی باشد گفت: در این زمینه چیزی قابل پیش بینی نیست و ما بازی به بازی جلو می‌رویم. هدفمان هم این است که بهترین جایگاه را در لیگ امسال به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی، آرسنال با نتیجه 2-0 چلسی را شکست داد و به مقام قهرمانی اف ای کاپ انگلستان رسید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم