Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی در مراسم افتتاحیه نمایش خردسال «پرواز ستاره ای» در پردیس تئاتر شهرزاد حضور پیدا کرد و این نمایش را که کارگردانی آن بر عهده نیما بیگلریان است، افتتاح کرد.

نیما بیگلریان کارگردان این اثر نمایشی در ابتدای این مراسم عنوان کرد: امروز روز جهانی کودک است و روز ویژه ای برای ما که برای کودکان کار می کنیم، محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مهمان های ویژه ای در کنار ما هستند که حضورشان مغتنم است، دلم می خواهد از همسرم تشکر کنم که در این مسیر همیشه من را همراهی کرد و سختی های زیادی را متحمل شد. قدردان مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد هستم که با من و گروهم نهایت همکاری را کردند تا این اجرا در کافه این مجموعه روی صحنه برود.

در ادامه مراسم بیگلریان از شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی دعوت کرد تا روی صحنه حاضر شود.

شهرامی کرمی ضمن تبریک روز جهانی کودک، طی سخنانی گفت: در فضای هنر این خاصیت وجود دارد که دنیای کودکی هیچ وقت محو نخواهد شد، شما هنرمندان این سعادت را دارید که می توانید دنیای کودکی را در درون خودتان حفظ کنید.

وی ادامه داد: بسیار خرسندم که امروز در این مراسم حضور دارم، امسال یکصدمین سال تئاتر کودک است و این امر جز افتخارات سرزمین ما در سطح منطقه و جهان است. ما پشتوانه ای غنی در حوزه هنر و ادبیات داریم که متاسفانه در جامعه پرشتاب امروز از این پشتوانه غنی فرهنگی دور می مانیم و کمتر به تاریخ خود رجوع می کنیم اما با افتخار از آن یاد می کنیم، این یک سرمایه ارزنده و دستاورد مهم است که باید حفظ شود.

کرمی در پایان درباره شخصیت نیما بیگلریان کارگردان نمایش «پرواز ستاره ای» عنوان کرد: آشنایی ما بر می‌گردد به زمانی که پیوند خوردم به تئاتر کودک و نوجوان و این افتخار را داشتم تا با جوانی فیلسوف از خانواده ای با فضلیت آشنا شوم. ارتباط عاشقانه ای در میان این خانواده حکم‌فرما است که عاشق فرهنگ و هنر هستند و در این راه افت و خیزهای فراوانی را طی کردند و صاحب ۲ فرزند هستند که یکی از آنها نیما است. نیما چند سال پیش این نمایش را در فرانکفورت روی صحنه برد و ویژگی کارش این است که سعی می‌کند غیر متعارف باشد و از دایره ذهنی و خط کشیده هنر خارج شود و یک اثر نو و بدیع و خلاق را شکل می دهد. این اجرا را در این روز خجسته به فال نیک می گیرم و امیدوارم که بیشتر شاهد چنین اتفاق هایی باشید.

کد خبر 4424711 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر کودک و نوجوان روز جهانی کودک شهرام کرمی فرانکفورت اربعین ۹۷ تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی هالیوود فیلم کوتاه سینمای مستند موسیقی ایرانی سریال ایرانی کارگردان تئاتر انیمیشن سینمای آمریکا مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان

طرفداری| سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، فرید الدین نصریوف سفیر ازبکستان در ایران با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان از موزه افتخارات ورزشی سپاهان بازدید کرد. سفیر ازبکستان در جریان این بازدید که با همراهی مصطفی دولت‌یار مدیر دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان، اصلانی رئیس بخش کنسولی وزارت خارجه نمایندگی اصفهان و معاونت‌های فرهنگی و بین‌الملل باشگاه سپاهان انجام شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موزه به تمجید از این موزه و ورزشگاه نقش جهان پرداخت.

فرید الدین نصریوف همچنین در جلسه با مدیران و مسؤولان باشگاه سپاهان اعلام آمادگی کرد در آینده نزدیک زمینه عقد پیمان خواهرخواندگی بین باشگاه سپاهان و برخی باشگاه‌های ازبکستان را فراهم کند.
 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است