Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، همزمان با 14 مهر ماه روز تهران در "نشست تخصصی گردشگری فرهنگی-تاریخی در حصار ناصری شهر تهران" با حضور احمد مسجد جامعی، زهرا نژاد بهرام و محمد علیخانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 و علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 از نقشه گردشگری مینیاتوری منطقه 11 در خانه امیر بهادر (انجمن آثار و مفاخر فرهنگی) رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصر اله آبادیان در ارتباط با طرح های گردشگری حصار ناصری گفت: در حال حاضر 2 مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر تهران با محوریت حمل و نقل پاک طراحی شده است که در فروردین 97 مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت.  

آبادیان همچنین افزود: تا پایان سال جاری از نقشه جامع گردشگری حصار ناصری واقع در مناطق 11 و 12 رونمایی خواهد شد.

شهردار منطقه 11 در ارتباط با حفظ میراث فرهنگی و ارزشمند منطقه 11 عنوان کرد: در برنامه دوم توسعه شهرداری تهران بر باز زنده سازی و حفظ بناهای تاریخی تأکید شده است که در پهنه های تاریخی منطقه 11، باز زنده سازی میدان راه آهن به عنوان دروازه ریلی تهران در دستور قرار دارد و لایحه  آن برای الحاق به سند طرح تفضیلی  ارسال شده است.

آبادیان خاطرنشان کرد: پس از تصویب این لایحه در محدوده میدان راه آهن امکان صدور پروانه ساخت برای هر ساختمانی وجود نخواهد داشت.

همچنین علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 از هماهنگی مناطق 11 و 12 در پیشبرد طرح های گردشگری درحصار ناصری خبر داد و گفت: در جهت پاسداشت تاریخ شفاهی تهران نام های قدیمی محلات و خیابان ها در منطقه 12 در کنار نام های جدید قرار داده می شود.

زهرا نژاد بهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن ابراز خشنودی از پاسداشت روز تهران افزود: شهروندان صدای تهران هستند و با  مشارکت آنان در امور روزانه شهر، صدای تهران هر روز خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای اسلامی شهر شورای شهر شهر تهران گردشگری مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیس رایانه مینیاتوری + فیلم

یک مهندس هندی با فناوری چاپگر سه بعدی کیس رایانه‌ای کوچک ساخته است که می‌تواند تصاویر 4K را پخش کند و پردازش بازی‌های ویدئویی قدیمی را انجام دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • تصاویر نقشه‌های تاریخ با نام خلیج فارس
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • کیس رایانه مینیاتوری + فیلم
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند