Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره تسهیلات ویژه ارائه شده این دانشگاه برای پرداخت شهریه و تقسیط آن گفت: افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در تمامی مقاطع حداقل ۱۰ درصد برای سال تحصیلی جاری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تسهیلات ویژه برای کمک شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور در نظر گرفته‌ایم به طوری که با رایزنی با بانک انصار این تسهیلات با کارمزد ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد در نظر گرفته شده تا دانشجویان بتوانند شهریه ثابت خود را پرداخت کنند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده بین دانشگاه پیام نور، بنیاد علوی و صندوق رفاه دانشجویان تسهیلات ویژه‌ای به منظور تقسیط شهریه برای دانشجویان بی‌بضاعت در نظر گرفته شده است.

علیزاده گفت: برای دانشجویانی که توانایی پرداخت شهریه ثابت را دارند ولی شهریه متغیر را نمی‌توانند پرداخت کنند تسهیلات ویژه‌تری در نظر گرفته‌ایم که این افراد از آغاز ترم تا زمان برگزاری امتحانات به هر میزانی که توان داشته باشند و در حقیقت با رقم اقساط متفاوت و بدون محدودیت خاصی شهریه خود را با توجه به شرایط مالی‌شان پرداخت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای تمام مقاطع اعم از کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

  دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان  گردهم آمدند.

تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در محکومیت ظلم و بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و سایر مراکز و واحدها برگزار شد.

دانشگاهیان این دانشگاه در این تجمع، همصدا با استادان و دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه‌های ‌ آمریکا و اروپا، با در دست داشتن‌ پرچم‌ و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر استمرار و تقویت موج جهانی حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت