Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:10:36 GMT

چند خبر کوتاه از شهرستان کردکوی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۱۱۷۵

چند خبر کوتاه از شهرستان کردکوی

*** بهره برداری از پایگاه اسکان فرهنگیان در شهرستان کردکوی
به گزارش خبرنگار ایرنا، با حضور فرماندار شهرستان کرکودی و جمعی از مدیران شهرستانی پروژه اسکان دائم (خانه معلم) این شهرستان با زیربنای 400 متر مربع با اعتبار 380 میلیون تومان در سه طبقه به بهره برداری رسید.
به گفته فرماندار کردکوی، پایگاه اسکان دائم فرهنگیان کردکوی از شش سوئیت مجزا با ظرفیت 26 تخت تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم قدمنان گفت:هدف از راه اندازی خانه معلم را ارائه خدمات رفاهی مناسب برای فرهنگیان ،مسافران،گردشگران وهمچنین تولید درآمدهای ثابت و پایدار برای شهرستان است.

** پیشرفت 86 درصدی مجتمع آبرسانی روستای دنگلان
مجتمع آبرسانی 1100 مترمکعبی روستای دنگلان کردکوی که تاکنون شش میلیارد تومان برای آن اعتبار تخصیص داده شده است در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار کردکوی در بازدید از مجتمع آبرسانی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران ادامه داد : این مجتمع آبرسانی دارای یک مخزن بتونی زمینی به ظرفیت 1000و یک مخزن هوایی به ظرفیت 100 مترمکعب است و برای تکیمل شدن آن 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است .
قدمنان گفت :با بهره برداری از این مجتمع، آبرسانی به چهار روستای منطقه با 1400 خانوار بهبود می یابد

*** افتتاح نمایشگاه لعاب کاری روی سفال
نمایشگاه هنری در رشته طراحی و لعاب کاری روی سفال در محل پاساژ افضلی شهر کردکوی افتتاح شد؛ در این نمایشگاه آثاری از بانو حکیمه کیانی هنرمند در رشته طراحی و لعاب کاری روی سفال را به نمایش گذاشته شده و بازدید از آن برای عموم رایگان است.
7333/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 دهه فجر فرماندار شهرستان مسافران معلم کردکوی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش ۲۰۰۰ رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با حضور نماینده شهرکرد بن سامان و فرخشهر در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرکرد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش2000 رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از سال 98 این طرح شروع شده و سال 1400 موافقت اصولی آن اخذ شد تا در حدود 30 هکتار، مجتمع پرورش اسب با ظرفیت 2 هزار و 28 رأس ساخته شود، همچنین ظرفیت مولد این طرح 882 رأس اسب است.

به گزارش تسنیم مجموعاً 81 پلاک 900 متری در این مجتمع پرورش اسب مستقر می‌شود تا اشتغال 400 نفر به طور مستقیم و 1200 نفر را به طور غیرمستقیم به همراه داشته باشد.

هزینه اجرای کامل این طرح در شهرکرد حدود 15 هزار میلیارد ریال است و قرار است در این مجتمع نژادهای خالص ایرانی مانند اسب دره شوری، کرد، عرب و ترکمن، پرورش یابند. بر اساس بررسی‌ها، این مجتمع ظرفیت بیش از 75 درصد اسب استان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/7540

 

دیگر خبرها

  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • تقویت ظرفیت‌ها و مدل‌های بهره‌برداری از کارگزاران دانش و فناوری
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان