Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@17:56:37 GMT

دوترته سرطان دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۲۰۴۵

دوترته سرطان دارد؟

رویترز گزارش داد، این اظهارنظر از سوی ادواردو آنو، وزیر کشور موقت پس از آن مطرح شد که رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین برای یکسری ‌آزمایشات در یک بیمارستان خصوصی بستری شد.

شایعات درباره بیماری او پس از آن شکل گرفت که دوترته ۷۳ ساله در حضور در دو مراسم رسمی در روزهای اخیر غیبت کرد.

آنو در پیامی در فیسبوک گفت: دوترته به ما گفت که نتیجه آزمایشش منفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوترته در جریان نشست کابینه روز دوشنبه این مساله را مطرح کرد. این نشست باید چهارشنبه قبل برگزار می شد اما رئیس جمهوری در بیمارستان بستری شد چون پزشکان از وی خواستند تا آزمایشاتی بدهد.

براساس قانون اساسی فیلیپین، مردم باید درباره وضعیت سلامت رئیس جمهوری وقت کشور آگاه باشند. اگر رئیس جمهوری در حین کار بمیرد، به صورت دائمی ناتوان شود یا به واسطه استیضاح از کار برکنار گردد، معاون وی مابقی شش سال ریاست جمهوری را برای یک دوره در دست می‌گیرد.

وضعیت سلامت دوترته پس از ناپدید شدن وی از انظار عمومی برای یک هفته در سال گذشته میلادی باعث مطرح شدن شایعاتی شد اما معاونشان شایعات مربوط به وضعیت سلامتش را رد کردند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیلیپین بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق از یک جنگ خانمان سوز جلوگیری کرد
  • ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران
  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • جمهوری آذربایجان و ارمنستان در یک قدمی امضای معاهده صلح
  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور