Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:41:59 GMT

شناسایی ۱۰۱۸ تخلف حریم راهها در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۹۶۶۹

شناسایی ۱۰۱۸ تخلف حریم راهها در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، میرداد میردادی از شناسایی ۱۰۱۸تخلف خبر داد و اظهار کرد : از این تعداد تخلف برای ۴۱۴ مورد صدور اخطاریه و پیگیری تخلفات انجام و ۶۰ مورد نیز تخریب و قلع قمع شده است.

معاون راهداری افزود : با توجه به تاکیدات مکرر و پیگیریهای مستمر به منظور اجرای دقیق تبصره یک ماده ۱۷ قانون ایمنی راه ها مبنی بر حفظ حریم راه ها که خط قرمز راهداری نیز است اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میردادی حریم قانونی آزاده راه ها را ۶۰ متر، بزرگراه ها ۳۸ متر ، راه های اصلی ۲۲.۵ تا ۳۸ متر، راههای فرعی ۱۷.۵ تا ۲۲.۵ متر و حریم راه های روستایی را ۱۲.۵ متر عنوان کرد .

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان بر حسب وظیفه قانونی خود از هر گونه ساخت ساز غیر مجاز در حریم قانونی راهها و ۱۰۰ متر شعاع حفاظتی آن جلوگیری کرده و با متخلفان برابر تبصره یک ماده شش قانونی ایمنی راه ها برخورد قانونی می کند.

در ادامه مهران رازمند رئیس اداره ایمنی و حریم راههای هرمزگان از متقاضیان خواست قبل از هر گونه ساخت ساز اعم از تجاری و مسکونی در حاشیه راه های اصلی، فرعی و روستایی جهت اخذ مجوز قانونی به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای مربوطه  مراجعه کنند.

کد خبر 4425669

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر اربعین حسینی گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج اربعین 97 خرم آباد سنندج گردشگری خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان