Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور با هدف ترویج و اشاعه هنر مقدس خوشنویسی و یادمان شهید خوشنویس شهرستان چیرفت با فراخواندن خوشنویسان مطرح کشور وارسال آثار با مضامین خاص جشنواره جهت شرکت وخلق آثاری در خور نام ویاد شهید مداحی پور آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:فراخوان و دعوت از خوشنویسان سه گروه نستعلیق نویس ، ثلث نویس وشکسته نویس انجام شد وخوشنویسان متقاضی شرکت در جشنواره آثار خود را طبق شرایط ذکر شده در جشنواره جهت بررسی واخذمجوز نهایی از سوی داوران در دو مرحله منطقه ای ونهایتا کشوری انجام می شود.

اسحاقی تصریح کرد: در داوری ابتدایی که توسط داوران منطقه ای انجام شد از بین ۵۲ اثر نستعلیق ٬ ۶۷ اثر شکسته و ۴۹ اثر ثلث نهایتا ۲۸ اثر نستعلیق ،۳۲ اثر شکسته و ۳۴ اثر ثلث جهت داوری نهایی توسط داوران کشوری در هر سه بخش جهت انتخاب آثار برتر وبرگزیده ارسال شده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: انتخاب آثار برگزیده ۱۱ مهر ۹۷ در محل انجمن خوشنویسان ایران شعبه دزاشیب تهران با حضور اساتید و داوران مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه نهایی انشاالله سه شنبه مورخ ۲۴ مهر سال جاری در اختتامیه این رویداد مهم اعلام می شود .


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود