Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نماینده‌ تخار در ولسی جرگه هشدار داد که اگر قضیه حذف شدن او پی‌گیری نشود هفته‌ آینده خود را با پترول در تالار ولسی جرگه آتش خواهد زد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، مریم کوفی؛ نماینده‌ تخار در ولسی جرگه و نامزد حذف شده از لیست نهایی نامزدان انتخابات ولسی جرگه افغانستان، در نشست عمومی امروز (شنبه) ولسی جرگه هشدار داد که اگر قضیه حذف شدن او پی‌گیری نشود هفته‌ آینده خود را با بنزین در تالار ولسی جرگه آتش خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم کوفی ادعاها از سوی کمسیون شکایات انتخاباتی علیه خود مبنی بر داشتن افراد مسلح غیر مسؤول را رد کرد و خواستار ارایه سند از سوی این کمسیون شد.
به گفته‌ او، اگر کوچکترین سندی علیه او ارایه شود، او حاضر به عذرخواهی از مردم افغانستان است و اگر کمسیون سندی ارایه نکند، باید از او و مردم افغانستان عذرخواهی خواهی کند.
این عضو ولسی جرگه خاطرنشان کرد که هیچ نهاد و جمعی نمی‌تواند با حذف نام او از لیست نهایی نامزدان انتخابات ولسی جرگه پیش ‌رو حق شهروندی او را سلب کند.
کوفی همچنین با بیان ‌اینکه جرم، عملی فردی است و نمی‌تواند به پای اقارب فرد مجرم ختم شود، یادآور شد که اگر از اعضای فامیل او کسی مرتکب جرم Crime شده است، مربوط به او نمی‌شود.
وی همچنین حذف خود از لیست نهایی نامزدان انتخابات ولسی جرگه را سیاسی و تن ندادن به خواست‌ه های رییس کمسیون شکایات انتخاباتی عنوان کرد و افزود که دو شب قبل از اعلام لست ‌نهایی نامزدان، رییس کمسیون شکایات او را به خانه شخصی خود دعوت و مطالبه پول کرده بود.
این در حالی است که کمسیون شکایات انتخاباتی حدود یک‌ماه پیش مریم کوفی و خواهرش فوزیه کوفی را با 33 تن دیگر متهم به جرایم مختلف کرده و نام آنان را از لیست نهایی نامزدان انتخابات ولسی جرگه پیش‌ رو حذف کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حضور معاون رئیس جمهور در مجلس رقص دختران چینی با لباس های بدن نما! + عکس

تجاوز وحشیانه 3 پسر به دختر دانش آموز 15 ساله + عکس

جوانی از برج پاستور همدان خود را پایین انداخت +تصاویر

راز موی سر 20 زن در کیسه زباله خونین چه بود؟! + عکس

جزئیات قتل جمال خاشقجی از زبان پسرش / نمیدانستم خدیجه زن پدرم است

بیسکوئیت یک میلیون دلاری در دست مرد خوش شانس+عکس

رقص یک مرد با چادر در صحنه سرقت بزرگ!+فیلم

فیل سواری زن ترامپ حاشیه ساز شد+عکس

دردسر ازدواج با پسری که 10 سال کوچکتر بود+ عکس

مرگ تلخ هانیه 7 ساله به خاطر اشتباه پرسنل بیمارستان دزفول

پررویی مدیرعامل سکه ثامن در تحقیقات پلیسى + عکس و فیلم

اصلاح صورت هنگام رانندگی حادثه ساز شد! + فیلم

ترامپ مرد ایده آلی برای همخوابی با یک زن نیست ! + عکس

تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

خودکشی دکتر جراح ارتوپد در ویلای شمال / همه چیز از درخواست میترا شروع شد !

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سیاسی جرم Crime خودسوزی هشدار آتش عجیب آینده عکس ایران زن قتل دختر فیلم هولناک تصاویر پرونده داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد

طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مهدی شفیعی تهیه کننده «رخنه» درباره داستان این مجموعه تلویزیونی گفت: داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه رو می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه تولیدات حادثه‌ای مرکز سیمافیلم است و داستان آن از تنوع گونه‌های (ژانرهای) متنوع برخوردار است و حوزه‌های امنیتی، علمی و خانوادگی را دربرمی گیرد.

وی با اشاره به این که کلیت موضوع سریال در حوزه هوافضای وزارت دفاع است، افزود: این سریال علاوه بر پرداختن به ظرفیت‌های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی به ویژه در صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشورمان در حوزه پدافندی و دفاعی جمهوری اسلامی، مخاطرات و تهدیداتی را که این افراد در این مسیر با آن مواجه هستند به تصویر درآورده است.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه هستند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده‌اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از آنتن شبکه یک سیما تماشایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان