Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@23:03:22 GMT

راه اندازی خط تولید پلاک خودرو در همدان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۷۷۲۱

راه اندازی خط تولید پلاک خودرو در همدان

رئیس پلیس راهور استان همدان  گفت: کار ساخت پلاک پیش از این در تهران صورت می گرفت و کار پلاک گذاری خودروهای نوشماره یا نقل و انتقال 10 روز طول می کشید.

سرهنگ علی فکری افزود: با مجهز شدن پلیس راهور به این دستگاه هم اینک در کمتر از یک ساعت پلاک خودرو حاضر و در اختیار مالک خودرو قرار می گیرد.

وی یادآوری کرد: تاخیر در تحویل پلاک موجب تردد تعدادی از خودروهای بدون شماره انتظامی در سطح شهر و توقیف آنها توسط پلیس می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور همدان اضافه کرد: همچنین برخی خانواده ها که قصد مسافرت با خودروی خود را داشتند به علت تاخیر در رسیدن پلاک خودرو، از سفر خودداری می کردند.

سرهنگ فکری ادامه داد: با بهره برداری از این کارگاه از اتلاف وقت و سردرگمی مالکان خودرو پیشگیری و روند شماره گذاری تسهیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان پلیس راهور خودرو فرمانده انتظامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر

سرهنگ احسان مومنی با اشاره به برخورد پلیس با تخلفات ساکن گفت: تخلفات ساکن جزو آن‌دسته از تخلفاتی است که گرچه حادثه‌ساز محسوب نمی‌شود، اما هم می‌تواند منجر به حوادث رانندگی غیرقابل جبران شده و هم سبب اخلال در روند ترافیک می‌شود، از این رو پلیس برخورد با آن را در راستای روانسازی ترافیک و همچنین پیشگیری از وقوع تصادفات در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تخلف در محل ممنوعه، پارک دوبل، توقف در پیاده‌رو و ... جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود، گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس راهور نسبت به اعمال قانون این تخلفات اقدام می‌کنند. علاوه بر آن از چند سال پیش تعدادی از خودرو‌های پلیس راهور تهران بزرگ نیز به دوربین ثبت تخلفات مجهز شده و از این طریق نیز نسبت به برخورد با تخلفات ساکن اقدام می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات ساکن خبر داد و گفت: پلیس راهور پایتخت در حال آماده‌سازی موتورسیکلت‌های مجهز به دوربین ثبت تخلفات است. دوربین نصب شده بر روی این موتورسیکلت‌ها قابلیت ثبت تخلفات ساکن و جریمه متخلفان را داراست. در حال حاضر چند دستگاه از این موتورسیکلت‌ها آماده شده و پس از طی مراحل فنی و دریافت کد‌های مربوطه بر تعداد این موتورسیکلت‌های دوربین‌دار افزوده شده و این موتور‌ها نیز همچون خودرو‌های دوربین‌دار اقدام به جریمه خودرو‌های دارای تخلفات ساکن خواهند کرد.

مومنی درباره اینکه آیا دوربین‌های نصب شده بر روی موتورسیکلت‌ها تنها امکان ثبت تخلفات ساکن را دارند، گفت: در فاز اول، این دوربین‌ها نسبت به اعمال قانون و ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد. اما این دوربین‌ها قابلیت ثبت هر نوع تخلفی را دارند و بسته به برنامه‌نویسی آن، می‌توانند دیگر تخلفات را نیز ثبت کنند؛ لذا ممکن است در آینده از این دوربین‌ها برای ثبت دیگر تخلفات رانندگی نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه اعمال قانون مکانیزه تخلفات رانندگی، درصد خطا و دیگر چالش‌های ممکن را کاهش می‌دهد، گفت: در مواردی مشاهده شده که پارک یا توقف یک خودرو در محل نامناسب، منجر به وقوع تصادفی شدید و حتی مرگبار شده است. همچنین تخلفات ساکن سبب کندی تردد و ایجاد ترافیک می‌شود و برخورد پلیس نیز در همین راستا انجام می‌شود. طرح برخورد با تخلفات ساکن در سال ۱۴۰۳ نیز با جدیت در معابر پایتخت اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران