Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ محمد شمس لنگرودی، شاعر، پژوهشگر، بازیگر و مورخ ادبی معاصر ایرانی، ابوتراب خسروی، نویسنده و برنده هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد برای رمان «ملکان عذاب» و احمد آرام، مترجم و نویسنده معاصر داوران بخش داستان هستند.

در بخش فیلمنامه نیز مجید برزگر، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و عکاس، آرش رصافی کارگردان و تدوین‌گر و فرنوش صمدی کارگردان به عنوان داور انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رحمانیان نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان تئاتر و مدرس تئاتر، محمدامیر یاراحمدی نمایشنامه نویس و کارگردان و فارس باقری نویسنده، کارگردان، مدرس و منتقدِ تئاتر داوری بخش نمایشنامه را عهده دار هستند.

همچنین رامبد خانلری مدیریت بخش داستان جشنواره، اصغر نوری مدیریت بخش نمایشنامه و مسعود امینی‌تیرانی مدیریت بخش فیلمنامه این جشنواره را بر عهده دارند.

نخستین جشنواره ادبیات سلامت در سه بخش داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه کوتاه براساس سیاست‌های وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قصد دارد تا با شناسایی و همچنین آگاه‌سازی و جلب توجه نویسندگان به حوزه سلامت بتواند زمینه اثربخشی در این حوزه‌ها را فراهم کند و با تولید آثار با کیفیت و معرفی آن‌ها به جامعه علاقه‌مند ادبیات در ترویج سلامت مؤثر واقع شود.

مدیر بخش داستان این جشنواره رامبد خانلری، مدیر بخش نمایشنامه اصغر نوری و مدیر بخش فیلمنامه این جشنواره مسعود امینی‌تیرانی است و این جشنواره به دبیری بهاءالدین مرشدی برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهر است و علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود به نشانی adabiatsalamat.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: داوران جشنواره ادبیات سلامت معرفی داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند