Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امیر شاهین تقی خانی سخنگو و معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در نشست خبری که صبح امروز(چهارشنبه ۱۸ مهر) بمناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: ارتش در روزهای ابتدای انقلاب اسلامی شرایط سختی داشت اما با نگاه بلند امام(ره) ماند تا حافظ انقلاب و کشور باشد.

وی ادامه داد: ارتش در دفاع از کشور همواره در صحنه حضور داشته و توانسته با اقتدار از کشور و انقلاب در برابر دشمنان دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۴ مهر ماه با پیشنهاد مقام معظم رهبری و تایید امام خمینی(ره) سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاسیس شد و توانست نقش موثری را در حوزه های فرهنگی، تربیتی و عقیدتی بردارد.

امیر تقی‌خانی در ادامه به دستاورد های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش موجب مردمی‌تر شدن ارتش و حضور در صحنه های مختلف خدمت رسانی به مردم شد؛ از سوی دیگر این سازمان موجب ارتقاء سطح معنویت و حضور کارکنان در اعتکاف و راهپیمایی اربعین حسینی شده است.

وی افزود: خط شهادت همچنان بعد از دفاع مقدس در ارتش ادامه داشته و ما شاهد جانفشانی کارکنان ارتش در عرصه‌های مختلف هستیم.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه رشد و گسترش فرهنگ اسلامی در ارتش، وظیفه اصلی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است، اظهارداشت: رشد کم‌نظیر تعداد معتکفین در ارتش که تنها در سال گذشته ۲۰ هزار نفر از نیروها و خانواده‌های آنان در این فریضه الهی شرکت کردند، نشانه تقویت ایمان و اعتقاد در ارتش است؛ در حال حاضر ۲۰ هزار فعال قرآنی و ۱۰ هزار فعال در حوزه حدیث در ارتش وجود دارد.

امیر تقی‌خانی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه‌های امسال سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسب ۲۴ مهر را تشریح کرد و گفت: تبیین و تشریح جایگاه ارتش معنویت محور در ۳۷۲ تریبون نماز جمعه در روز ۲۰ مهر، رونمایی از تمبر یادبود فرمان امام خمینی(ره) در تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب، کلید خوردن ۱۰ طرح تبلیغی آموزشی و بصیرت‌افزایی، برپایی مسابقات تمرکزی نهج‌البلاغه و همچنین اجرای طرح‌های نو آموزشی با بهره‌گیری از فضای مجازی، از جمله برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت سالروز ۲۴ مهر است.

156 / 156 امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی بی‌سابقه بوده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام آقاجانپور، در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در سازمان اتکا، با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا از اسلام، قرآن، ارزش‌ها و میهن اسلامی در برابر سلطه‌گران و زورگویان دفاع کنند، اظهار داشت: استقلال، عزت و شرف این کشور مرهون خون پاک شهداست؛ شهدایی که زندگان تاریخ هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح درخصوص چرایی خاک‌سپاری شهدا در شهر‌ها و ادارات، گفت: شهدا نماد‌های هدایت هستند؛ لذا کارمندان هر روز صبح وقتی در سازمان‌ها حضور پیدا می‌کنند، این امکان برایشان وجود دارد که بر سر مزار شهدا بروند و بگویند که ما بر سر همان عهد و پیمانی که شما با خدا بستید و رفتید تا اسلام، قرآن و حاکمیت ارزش‌های اسلامی بماند، هستیم و مسیر شما را با قوت ادامه می‌دهیم و از هیچ قدرتی نمی‌هراسیم.

 حجت‌الاسلام آقاجانپور، با اشاره به آیه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»، افزود: کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و مرده، کسانی هستند که به فکر مادیات و زرق و برق‌های دنیا بوده و پا روی ارزش‌ها می‌گذارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین با اشاره به آیه «وَیَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم أَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنونَ»، بیان کرد: راه حفظ استقلال و عزت کشور، راه شهداست؛ بنابراین باید در این راه مقاومت و ایستادگی کنیم و در برابر عربده‌کشی‌های نظام سلطه، هیچ هراسی به خود راه ندهیم. 

حجت‌الاسلام آقاجانپور با تأکید بر اینکه امروز ملت، جوانان و نیرو‌های مسلح مقتدر ما، با دریافت پیام شهیدان و وصیت‌نامه آن‌ها مبنی بر اطاعت از ولی‌ امر مسلمین، در اوج اقتدار قرار دارند، عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده است که دشمنانش جرأت تعرض به آن را ندارند؛ چراکه قدرت کشورمان را می‌دانند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب عملیات «وعده صادق» را ظهور و بروز اراده ملت ایران در نظام بین‌الملل دانسته‌اند، گفت: عملیاتی همچون وعده صادق نه‌تنها در تاریخ ایران سابقه ندارد، بلکه در غرب آسیا نیز سابقه ندارد که کشوری متجاوزان را اینگونه به‌شدت تنبیه کند؛ این در حالی است که در عملیات وعده صادق، ۱۰ کشور دنیا به رژیم صهیونیستی کمک کردند؛ اما ما با موشک‌های خود، رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار دادیم.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| هاشمی: قول حضور در جام یونس شکوری را داده بودم
  • رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش : هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد /به دنبال این هستند که ما را زمین بزنند
  • عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی بی‌سابقه بوده است
  • رهایی از اعدام به واسطه حضور خادم‌یاران رضوی
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس