Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@07:19:52 GMT

500 هزار تن سيمان از شهرکرد صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۲۹۸۰

500 هزار تن سيمان از شهرکرد صادر شد

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- مديرعامل مجتمع سيمان شهرکرد از صدور محموله کلينکر(Clinker) کارخانه سيمان شهرکرد به ميزان 500 هزار تن در 6 ماه نخست سال جاري خبر داد.

حسن رضايي روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا ، ميزان صادرات محصول اين کارخانه در نيمه نخست سال گذشته را 67 هزار تن ذکر کرد و گفت: ميزان صادرات کلنکر امسال اين کارخانه توليدي بيش از 7 برابر افزايش داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اين ميزان محصول در سال جاري به کشورهاي حوزه خليج فارس شامل؛ دبي، عمان، امارات و کويت صادر شده است.
وي گفت: با تمهيدات انديشيده شده در نيمه دوم امسال نيز 500 هزار تن محصول کلينکر توليدي براي صادرات ثبت سفارش شده است.
رضايي از کسب رتبه نخست توليد سيمان کلينکر توسط مجتمع سيمان شهرکرد در دولت تدبير و اميد خبر داد.
وي افزود: سيمان کلينکر يکي از کاربردي ترين تيپ هاي سيمان به حساب مي آيد که در صنعت و ساختمان کاربرد دارد.
مديرعامل مجتمع سيمان شهرکرد ظرفيت توليد سالانه محصول سيمان اين مجتمع را يک ميليون تن برآورد و تصريح کرد: ويژگي محصول سيمان اين منطقه با کيفيت درهفت نوع با مقاومت بالا، زود سخت و خاص صنايع توليد است.
به گزارش ايرنا، مجتمع سيمان شهرکرد وابسته به بنياد مسکن انقلاب اسلامي در فاصله 35 کيلومتري شهرکرد قرار دارد و براي 300 نفر شغل فراهم کرده است.
6199/6021
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از ورود این صندوق به بازار خرید سیمان از طریق بورس در آینده نزدیک خبر داد، گفت: در ادامه حمایت‌های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه‌های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمان سازی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس صورت می‌گیرد، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی هم حمایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فولادهای خریداری شده در سال گذشته توسط این صندوق به زودی به پروژه‌های مسکن در نقاط مختلف کشور تزریق خواهد شد. بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۱۳ قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای‌عالی مسکن اقدام کند.

کد خبر 6090244 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی