Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، ارتقاء توان عملیاتی و آمادگی جسمانی نیروها را رویکرد مهم یگان ویژه برشمرد و گفت: این یگان یکی از آماده‌ترین واحدهای واکنش سریع در سطح کشور است.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار حسن کرمی در حاشیه مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات پنج‌گانه نظامی سراسری یگان‌های ویژه ناجا که به میزبانی یگان ویژه استان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: ورزش Sport نقش مهمی در آمادگی و سلامت روحی و جسمانی کارکنان دارد و ماموریت‌های یگان ویژه مستلزم تحرک و ورزیدگی بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقاء توان جسمانی، بروز بودن آموزش‌ها، مهارت افزایی مداوم در فراگیری و پیشبرد روش‌های نوین در کنار تقویت روحیه علمی و بصیرتی کارکنان را مهمترین عامل آمادگی در سطح یگان‌های ویژه ناجا دانست.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه با بهره‌گیری از حداقل فرصت‌های موجود در راستای ارتقاء توان عملیاتی خود تلاش می‌کنیم، افزود: یگان ویژه به عنوان یک واحد پیشرفته و منسجم در نیروی انتظامی، برنامه‌ها و اهداف بلند مدتی را برای ارتقاء همه جانبه ارائه داده که تاکید هیئت رئیسه ناجا نیز بر حفظ و ارتقاء آمادگی جسمانی پلیس Police ویژه است.

این مقام ارشد انتظامی، یگان ویژه را از آماده‌ترین واحدهای کشور و یک واحد تمام عیار انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی معرفی کرد و گفت: الزامات فعالیت‌های یگان‌های ویژه، اخلاص عمل است و موفقیت ما در ماموریت‌ها تنها زمانی حاصل می‌شود که بتوانیم روحیه جهادی را در خود ارتقاء دهیم.

سردارکرمی گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، سطح مسابقات ورزشی در یگان ویژه در رشته های مختلف به مراتب بالاتر از سایر سازمان های نظامی و دیگر نهادهای غیرنظامی است البته با توجه به انتظاراتی که از این مجموعه می رود باید به همین شکل انجام گیرد.

وی همچنین موضوع مهارت در یگان ویژه را یک امر مهم و تاثیر گذار برشمرد و تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره ورزشی یگان های ویژه که در طول سال و با استقبال نیروهای این مجموعه برگزار می شود، حفظ و ارتقاء روحیه نشاط، شادابی و کسب مهارت کافی یک نیروی ویژه پلیس در برابر هرگونه تهدیدات و آسیب ها است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا به برخی ادعاهای واهی و توهم زای رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران از طریق افزایش فشار تحریم ها یا حرکت های کور تروریستی گفت: تاریخ گواهی خواهد داد که سرنوشت این آدم دیوانه و مست چیزی کمتر از سرنوشت صدام نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه اقتدار و شکوه دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس تنها یک جنگ با تاکتیک های نظامی و لجستیکی و مقابله نظامی با دشمن نبود بلکه تبلور عینی فرهنگ استقامت، آزادگی، ایثار و شهادت بود و این از مکتب عاشورای امام حسین(ع) نشأت گرفته است.

سردار کرمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح این قابلیت و توانمندی را دارند تا در مقابل دشمنان و تهدیدات شان بایستند و آنها را هزاران کیلومتر از مرزهای خود دور کرده و در آن سوی مرزها با آنها مقابله کنند که بی شک این بیانگر اقتدار نظام و کشور است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، تمامی نیروهای مسلح در مسیر خدمت به اسلام و همواره آماده شهادت و جانفشانی برای نظام اسلامی و حفظ ناموس و خاک کشور هستند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ورزش Sport سلامت پلیس Police موفقیت جشنواره آمریکا تهدید یگان ویژه ناجا واکنش عکس مرد زن دختر مرگ قتل پرونده تجاوز فیلم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از دلایل شکست تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی به جز نمایش کم نقص تیم نکونام در بازی رفت، همین غیبت بهترین پاسور لیگ بود که تراکتور را شبیه یک تیم بدون لیدر به میدان فرستاده بود. در آن مسابقه، خطاهای فردی و دادن موقعیت روی کلیشه‌هایی که استقلال در آنها متبحر است، دو گل بازی را رقم زد تا تراکتور دست خالی از آزادی به تهران برگردد؛ شکستی که حتی ممکن بود حذف زودهنگام پاکو خمس را از سمت سرمربی تراکتور رقم بزند.

حالا با گذشت یک نیم فصل، این‌ دو تیم در شرایطی آماده رقابت با یکدیگرند که تراکتوری‌ها انتظار دارند ریکاردو آلوز در مسابقه روز چهارشنبه هدایت تیم را به خوبی و به نحو احسن و در حد کلاس بازیکنی که انتظارش می‌رود، انجام بدهد. آلوز یک فوتبالیست باحوصله، با ارسال‌های دقیق و تماشایی و گاها شوت‌زن و تکنیکی است و قاعدتا جوان نکونام لحظه‌ای او را به حال خود رها نخواهد کرد و این احتمال وجود دارد که امید حامدی‌فر، هافبک دفاعی جوان استقلال، برای زیر فشار گذاشتن او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نکته اینکه آلوز یک جنگ شخصی هم در این مسابقه دارد و آن بالا بردن آمار فردی خود به عنوان بهترین پاسور لیگ در جدال با ابوالفضل جلالی است که توانسته از او عبور کند و در صدر  قرار بگیرد. پس علاوه بر اینکه سمت راست تراکتور باید کاملا مراقب مدافع چپ‌پا و تکنیکی استقلال باشد، آلوز نیز باید بتواند از فرصتی که احتمالا در نفوذهای جلالی در پشت سر او ایجاد می‌شود، برای وینگرهای تیمش استفاده کند. صدالبته رحمان جعفری هم همواره آماده داخل زدن است و دوست دارد در اولین بازی بزرگش با تراکتور، گلی بزند که در ذهن هواداران قرمزپوش ماندنی بشود.

از هر جهت که نگاه کنید، بازی تراکتور و استقلال یک مسابقه فوق‌العاده و سرگم‌کننده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است