Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیا معتقد است این تیم حداقل باید دو گل دیگر مقابل اوکراین به ثمر می رساند و همچنین تحت تاثیر بازی نیکولا بارلا قرار گرفته است. 

طرفداری - دیدار دوستانه دو تیم ایتالیا و اوکراین در شهر جنوا با تساوی 1-1 به پایان رسید. ایتالیا در ابتدا با گل برناردسکی 1-0 جلو افتاد اما اوکراین توسط مالینوفسکی به گل تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرتو مانچینی پس از بازی در گفتگو با رای اسپورت گفت:

فکر می کنم ما شایسته زدن حداقل دو گل دیگر در این بازی بودیم. باید در این زمینه پیشرفت کنیم و در این راه ادامه دهیم. باید در خط حمله قاطع بازی کنیم زیرا وقتی شانسی به دست می آوریم، باید گل بزنیم. 

پس از انجام چهار یا پنج تعویض طبیعی است که مشکلاتی داشته باشیم. به اوکراین اجازه دادیم چند شانس گلزنی ایجاد کند اما در مجموع عملکرد ما خوب بود. بارلا در اولین بازی اش، خیلی خوب کار کرد. حالا چهار روز وقت داریم تا برای بازی با لهستان آماده شویم و بهترین عملکرد را ارائه دهیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد