Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@11:56:46 GMT

سوخت مورد نیاز شناورهای صیادی تامین شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۵۹۶۰

سوخت مورد نیاز شناورهای صیادی تامین شد

ساری- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از تامین سوخت شناورهای صیادی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فراورده های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی اظهار کرد: پره داران ماهیگیری، سوخت مورد نیاز خود را از مجاری عرضه و فروشندگی های مورد نظر دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه فصل صید ماهیان استخوانی تا  ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد، اضافه کرد: صیادان برای دریافت سوخت ابتدا با ثبت نام در سایت تجارت آسان و با اخذ تاییدیه از اداره شیلات شهرستان مربوطه، حواله صادره را اخذ و سوخت مورد نیاز خود را از مجاری عرضه و فروشندگی های مجاز دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه در مدت زمان صید در سال ۹۶ تعداد ۷۴ واحد پره ماهیگیری در منطقه ساری فعال بودند، گفت: تعداد پره های ماهیگیری نسبت به سال قبل از آن تغییری نکرده است.

طالبی از ذخیره سازی کافی سوخت در انبار نفت ساری خبر داد و افزود: پیش بینی های لازم به منظور سوخت رسانی به پره های ماهیگیری صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سوخت شناورهای صیادی صید ماهی فصل صید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲ میلیارد لیتر انواع سوخت در منطقه ارومیه در سال جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲ میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی تامین، ذخیره سازی و توزیع شده است.

احمد مجرد با اشاره به توزیع بی وقفه و مطلوب سوخت جایگزین به نیروگاه‌ها و کارخانجات برزگ صنعتی گفت: این حجم از ذخیره سازی و توزیع سوخت مایع با کار جهادی همکاران در شرکت و همکاری شبانه روزی و مطلوب مجاری عرضه، رانندگان نفتکش، شرکت‌های حمل مواد نفتی و گاز مایع و پیمانکاران سامانه هوشمند و خدمات مهندسی صورت گرفته است.

وی به بزرگترین طرح اقتصادی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اشاره کرد و افزود: اجرای طرح باک پر بصورت پایلوت در مرز‌های منطقه ارومیه یکی دیگر از اقدامات مهم منطقه است که در طول یکسال اخیر بالغ بر ۲۶۰۰ میلیارد تومان درآمد مرزی برای دولت به ارمغان آورده که به حساب خزانه واریز شده است.

این مقام مسئول  گفت: خط مشی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خدمت رسانی مطلوب و به موقع به مردم شریف ایران اسلامی می‌باشد، چه بسا همکاران منطقه ارومیه با همت و تلاش شبانه روزی توانسته اند سهم کوچکی در این گام بزرگ داشته باشند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲ میلیارد لیتر انواع سوخت در منطقه ارومیه در سال جاری
  • تامین ۲ میلیارد لیتر انواع سوخت در منطقه ارومیه
  • مسافران نگران تامین سوخت در سیستان و بلوچستان نباشند
  • آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت برای تامین سوخت مسافران درکرمانشاه
  • آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت برای تامین سوخت مسافران
  • تامین ارز مورد نیاز طرح‌های توسعه شركت ملي مس با هدف افزايش صادرات/امضاي تفاهم‌نامه با بانک مرکزی
  • تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از ۶۶۰ شرکت دانش بنیان
  • آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز
  • ذخیره سازی و تامین مستمر سوخت در جایگاه‌های عرضه کیش
  • تامین ارز مورد نیاز طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف افزایش صادرات این محصول به ۴ میلیارد دلار در سال