Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو طلا برای ایران در تکواندو.

طرفداری- سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 در بخش تکواندو از روز یکشنبه -15 مهرماه با حضور 100 تکواندوکار از 56 کشور در بوینس آیرس آرژانتین آغاز شد و تا امشب (پنجشنبه - 19 مهرماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، روز چهارشنبه - 18 مهرماه و در روز چهارم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 63- کیلوگرم دختران و 73- کیلوگرم پسران پیگیری شد که یلدا ولی‌نژاد و علی اشکوریان به عنوان نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یلدا ولی‌نژاد تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان موفق شد در این رقابت‌ها به نشان طلایی دست پیدا کند.

یلدا در نخستین گام به مصاف «ناتالی همادی» از اردن رفت و با نتیجه 12 بر 2 به برتری رسید، در ادامه رو در روی «لسلیه سولترو» از مکزیک قرار گرفت تا ثانیه‌های آخر غیرتمندانه جنگید و با نتیجه 26 بر 22 راهی فینال شد.

وی در این مرحله نیز به مصاف «نادیسا بوزانیچ» از صربستان قهرمان نونهالان اروپا 2015، نایب قهرمان نونهالان جهان 2015 و قهرمان نوجوانان جهان 2018 رفت و با غلبه 23 بر 17 برابر این هوگوپوش موفق شد نخستین مدال آور و طلایی کاروان ایران لقب بگیرد.

هدایت تیم دختران برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی است. این رقابت ها 10 G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 100، 60 و 32 امتیاز تعلق می گیرد.

*اشکوریان دومین طلایی کاروان ایران

علی اشکوریان هوگوپوش وزن 73- کیلوگرم کشورمان توانست با 3 برد متوالی دومین طلای کاروان ایران را کسب کرده و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

روز چهارشنبه - 18 مهرماه و در روز چهارم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 63- کیلوگرم دختران و 73- کیلوگرم پسران پیگیری شد که یلدا ولی‌نژاد و علی اشکوریان به عنوان نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان رفتند.

علی اشکوریان پس از یک‌دور استراحت در گام نخست با «چنگ کیو» از چین تایپه، دارنده مدال برنز قهرمانی نونهالان آسیا 2015 مبارزه کرد و 19 و 17 پیروز شد؛ سپس رو در روی نماینده «دارلین پادیلا» اکوادور قرار گرفت و 29 بر 5 و در پایان راند دوم و پیش از پایان زمان قانونی مسابقات به برتری رسید و راهی فینال شد.

علی در فینال با «بدر آچاب بلژیکی» مبارزه کرد و با نتیجه 17 بر 16 به برتری رسید تا دومین طلایی کاروان ایران لقب بگیرد.

هدایت تیم پسران برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی است. این رقابت ها 10 G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 100، 60 و 32 امتیاز تعلق می گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های قهرمانی بوکس جوانان و امید آسیا از شنبه ۸ اردیبهشت به میزبانی قزاقستان آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

تیم‌های جوانان و امید ایران نیز با با ۱۸ بوکسور در این مسابقات حضور دارند. در دومین روز این مسابقات هر چهار نماینده ایران در بخش امید موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

آرشام حسنی در وزن ۴۸ کیلوگرم مقابل "لی جونگ هو" از کره‌جنوبی به برتری رسید. وی در دور بعدی به مصاف بوکسور هندی می رود.

نیما بیاتی نماینده ۵۷ کیلوگرم ایران در برابر "جان پائول‌" از فیلیپین‌ به برتری رسید تا در دور بعدی با بوکسور مغولستان به رقابت بپردازد.

امیرحسین پیشرو در ۶۳.۵ کیلوگرم مقابل "ویمارشانا" از سریلانکا موفق به پیروزی شد و در دور بعد با بوکسور ازبکستان روبه رو خواهد شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز عیسی فردین در برابر "کرار اسماعیل‌" از عراق به پیروزی رسید تا در مرحله بعد به مصاف نماینده قراقستان برود.

پیش از این و در روز نخست این رقابتها، رضا فضلی در وزن ۵۷ کیلوگرم رده سنی جوانان برابر "بدر الصدرانی" از امارات به برتری دست یافته بود.

فردا و در ادامه این رقابتها در بخش جوانان در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک‌ از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می کند.

کد خبر 6091503

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت