Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@21:44:17 GMT

تست تصادف خودروهای ژاپنی با سرعت بالای 120 کیلومتر + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۷۷۱۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دو خودرو بصورت شاخ به شاخ با همپوشانی 50 درصد و با سرعت 129 کیلومتر در ساعت به هم برخورد می کنند تا میزان ایمنی خودرو‌ها مشخص شود.

حجم ویدیو: 4.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13

با ورود پدیده‌ای به نام اتومبیل به خیابان ها و همه گیر شدن آن، ایمنی یکی از مهم ترین آیتم هایی بوده که مورد توجه خودروسازان معتبر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله در دو دهه اخیر با اهمیت بسیار بیشتری پیگیری شده و به همین خاطر پیشرفت های چشمگیری در زمینه ایمنی حاصل شده؛ طوری که امنیت خودروهای امروزی به هیچ وجه قابل مقایسه با خودروهای چند دهه پیش نیست. با وجود این، مقوله ایمنی در بازارهای مختلف جهان به یک اندازه اهمیت ندارد؛ برای مثال آمریکا همواره قوانین بسیار سخت گیرانه تری داشته و محصولات متعددی از برندهای معتبر نتوانسته اند مجوز تردد در بزرگراه های این کشور را کسب کنند. در نقطه مقابل مناطقی هم هستند که ایمنی جزو اولویت های آخر بوده و حتی می توان گفت که اهمیت چندانی ندارد. در این مناطق معمولا قیمت خودرو جزو فاکتورهای اساسی بوده و خودروسازان برای ابقا در بازار Store رقابت باید بر روی آن مانور بدهند.

در این تست ، دو خودرو بصورت شاخ به شاخ با همپوشانی 50 درصد و با سرعت 129 کیلومتر در ساعت به هم برخورد می کنند. نتیجه اینکه بدنه تسورو تقریبا در همه قسمت ها تغییر شکل داده و ضمن انتقال ضربه به کابین باعث آسیب شدید به قسمت های مختلف بدن آدمک راننده از جمله سر و گردن می شود. در این خودرو هیچ نقاط شکستی (Crumple Zone) برای جذب ضربه تعریف نشده و خبری از ایربگ یا سازه محکم کابین نیست.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس گریه های دردناک نوعروس که در دام یک راننده افتادند! / من سیاه بختم! عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است اقدام شنیع یک زن و شوهر با اندام های 20 زن و دختر جوان + تصاویر و جزئیات دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس اعدام برج ساز شیراز در کرمانشاه

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قیمت خودرو بازار Store تصادف خودرو فیلم برخورد سرعت عکس ایران فیلم دختر تجاوز مرد خانواده پرونده جوان هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید

به گزارش همشهری‌آنلاین، وی در بازگویی‌گویی حس ناامیدی خود پس از مرگ نیلیا و دختر 13 ماهه‌اش نائومی به دنبال آن بوده به مصرف مشروبات الکلی روی آورد و خودکشی کند.
بایدن در این خصوص گفت: «من فقط درباره‌اش فکر کردم. برای خودکشی نیازی نیست که دیوانه باشید. فکر میکردم به پل یادبود دیلاور بروم از آن‌جا به پایین بپرم».



بایدن در سال ۱۹۷۲، اندکی پس از اولین موفقیت خود در راه یافتن به سنا، همسر اولش نیلیا و دختر کوچکش نائومی را در تصادف رانندگی از دست داد. او در اتاق بیمارستان و در کنار دو پسر خردسالش هانتر و بو که از این تصادف جان سالم به دربرده بودند، برای ورود به سنا سوگند خورد. پسرش بو، در سال ۲۰۱۵ بر اثر ابتلا به سرطان مغز در ۴۶ سالگی درگذشت.

کد خبر 847470 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه خودکشی ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد