Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ طاهری مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: از این میزان سهم، ۶۰ میلیارد ریال برای شهرستان اهر اختصاص یافته است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری بیشتر بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی برای تمامی طرح‌های که تصویب و به بانک‌ها معرفی شده است، این تسهیلات پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: در شهرستان اهر تاکنون برای ۷۹ طرح در قالب اشتغال پایدار روستایی و عشایری و فراگیر، بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

محمودی فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: با توجه به اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ضامن کارمند می‌خواهند، مراجعه کنندگان را با مشکل روبرو می‌کنند که لازم است در این زمینه از سوی بانک‌ها مساعدت شود.

وی همچنین از بانک‌ها خواست در پرداخت تسهیلات به طرح‌های معرفی شده قبل از شروع فصل سرما تسریع کنند تا طرح‌ها به علت سرما متوقف نشوند.

وی افزود: بیشتر تسهیلات پرداختی در شهرستان اهر به بخش کشاورزی و دامداری و زنبورداری و مابقی تسهیلات به بخش‌های گردشگری و صنعتی مربوط می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

پرداخت بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات  اشتغال پایدار روستایی و عشایری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر سعید ابیت اظهار کرد: همزمان با آئین سنتی طلب باران و پنجاه به در دومین جشنواره روستایی و عشایری در این استان قزوین دایر می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده عشایر این استان در این جشنواره با برپایی سیاه و سفید چادر حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: عشایر از طوایف، ایلات و مناطق مختلف استان با عرضه محصولات لبنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پخت نان و آش‌های محلی توانمندی‌های خود را بعنوان جامعه مولد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ابیت یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت امسال در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ همراه با بازی‌های محلی و بومی اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6097703

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!