Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@06:40:45 GMT

نقش 3 زن در مخوف ترین باند هرمزگان چه بود؟!

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۹۹۰۵

حوادث رکنا: اعضای باند 14 نفره جعل اسناد و مدارک هویتی و قاچاق انسان از سوی پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عزیزالله ملکی رئیس پلیس هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: این افراد که شماری از آنان از کارکنان ادارات دولتی یکی از شهرستان های استان هستند، پس از یک ماه کار پلیسی و اطلاعاتی دستگیر و گروه آنان متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس Police هرمزگان ادامه داد: دستگیرشدگان که سه نفر آنان زن است، به صورت سازمان یافته و با استفاده از مدارک فوت شدگانی که مرگ آنها به ثبت نرسیده با تبانی برخی کارکنان ادارات متولی، نسبت به تهیه اسناد هویتی جعلی به صورت کامل حرفه ای اقدام می کردند.

وی افزود: اعضای این باند برای کسانی که قصد خروج غیرقانونی از کشور و یا اتباع بیگانه ای که قصد اقامت در ایران داشتند، اسناد و مدارک مورد نیاز تهیه می کردند.

ملکی اضافه کرد: روش کار این باند بسیار حرفه ای بود و شناسنامه و کارت ملی هوشمند را بر اساس سن، جنس و چهره افراد تهیه کرده و از متقاضیان پول های هنگفت حتی تا 600 میلیون ریال دریافت می کردند.

رئیس پلیس هرمزگان یادآور شد: بیش از 350 فقره اوراق هویتی از مخفیگاه 14 متهم این پرونده کشف شد.

وی ادامه داد: این اوراق شامل شناسنامه، کارت هوشمند ملی، کارت تردد اتباع بیگانه و اوراق تایید اشتغال به تحصیل و مدارک تحصیلی، مدارک اتباع ایرانی و خارجی، 21 دستگاه تلفن همراه، دو دستگاه کیس رایانه و یک دستگاه رایانه دستی (لب تاپ) با برنامه ها و نرم افزارهای جعل اسناد است.

ملکی گفت: تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری افراد دیگری در هرمزگان و استان ها دیگر وجود دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عجیب ترین اتفاق در مدرسه دخترانه سما در تاکستان/ مدیر برکنار شد + عکس دخترعمویم من را از خودش راند / گدایی مادرم یک راز داشت! این خانم بازیگر مشهد را به هم ریخت! /او اعتراض دارد!+تصویر شیر دادن یک گربه به 8 جوجه تیغی بی مادر! + فیلم دیدنی تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد گریه های دردناک نوعروس که در دام یک راننده افتادند! / من سیاه بختم! آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس اعتراف یک زن به کشتن خانم معلم زنجانی / او زندگی ام را بهم ریخته بود ! اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد آخرین خبر از پرونده سیاه ایرانشهر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پلیس Police اخبار حوادث قاچاق انسان دستگیر هرمزگان حوادث هرمزگان اعضای باند باند قاچاق انسان اخبار هرمزگان عکس ایران فیلم دختر تجاوز مرد جوان خانواده پرونده دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟