Web Analytics Made Easy - Statcounter

 "به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مازندران سیدمحمد ناظم الشریعه" عصرپنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان آمل درگفت و گو با خبرنگار ما افزود: آنچه که مسلم هست بازی دوستانه فوتسال برزیل وایران در خاک برزیل، از یکسال قبل تدوین ودر روزبازی های رسمی فیفا نیز پیش بینی شده بود.که حذف این دیدار میتواند لطمه جدی به برنامه های توسعه ای فوتسال کشور و جایگاه بین المللی فوتسال ایران محسوب شود

وی ادامه داد: این بازی پیروهماهنگی وتفاهم نامه ای که خود فدراسیون فوتبال انجام داده بود ومهم تر اینکه از نظر فنی ونیز بعد تبلیغاتی برای فوتسال ایران وتوسعه این ورزش درکشورمان بسیار حائزاهمیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار کرد، که روزهای گذشته با رییس ودبیر فدراسیون فوتبال ونیز رییس کمیته فوتسال صحبت کردم و آنها را در جریان اهمیت بازی با برزیل ونیز مزیت های دیگرقرار دادم.

 ناظم الشریعه، ادامه داد: برزیل یکی از بزرگترین تیم های فوتسال دنیا به حساب می آید و شخصا علاقه زیادی به برگزاری این مسابقه دارم. هزینه های جانبی این مسابقه و گرانی بلیت هواپیما، اصلی ترین دلیل فدراسیون برای تردید در اعزام تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال،با بیان اینکه با لغو دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل، اعتبار تیم فوتسال کشورمان درجهان زیر سوال رفت، افزود: آنچه مسلم هست، فوتسال ایران ضررمی کند، بخاطراینکه اگر فوتسال ایران بخواهد روند خوب رو به رشدی را که درپیش گرفته، ادامه دهد، باید با تیم های بزرگ فوتسال جهان بازی کند وبرزیل یکی از این تیم هایی بوده است.

ناظم الشریعه گفت: در حالی که قرار بود تیم فوتسال ایران در ششم آبان در دو بازی تدارکاتی در برزیل به مصاف این تیم برود اما این بازی به خاطر مشکلات مالی فدارسیون فوتبال و کمیته فوتسال لغو شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درعین حال از فدراسیون فوتبال درخواست کرد، که تمهیداتی از هم اکنون پیش بینی شود تا حضور تیم کامل واصلی فوتسال برزیل، که براساس توافق های دوجانبه قراربود در فروردین سال 98 در ایران برگزار شود، این تیم به کشورمان بیاید و دو بازی دوستانه با تیم ایران داشته باشد.

 ناظم‌الشریعهیادآورشد، که باید قبول کنیم بازی با برزیل بازی مهمی است و فقط امیدوارم لغو این بازی، سفر برزیلی‌ها به ایران در فروردین ۹۸ را تحت تاثیر قرار ندهد و حداقل آنهابه ایران بیایند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همچنین درادامه درخصوص برنامه های پیش روتیم ملی نیزگفت، همه برنامه های تیم ملی را مطابق با بازی های روز فیفا هماهنگ وبرنامه ریزی کردیم که بازی با تیم ملی برزیل هم درهمین چارچوب بوده است.

ناظم الشریعه گفت: با این حال درآذرماه تورنمنت کاسپین را درکشورقزاقستان درپیش روداریم که با حضور کشورهای روسیه، آذربایجان، قزاقستان وتیم ملی ایران برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد، پس از آن بازی با تیم ملی اسلوونی را برنامه ریزی کردیم که آخرین بازی ما در سال2018 میلادی خواهد بود.

سرمربی تی ملی فوتسال اضافه کرد، در حال حاضر با نفراتی که به تیم ملی دعوت شدند، تمرینات را از روز جمعه این هفته تا روز یکشنبه ادامه خواهیم داد  وتا پیش از مسابقات تورنمنت کاسپین که اردوی فشرده تری برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در سفر یک روزه به مازندران پیش از ظهرپنجشنبه درآمل حضور یافت وپس از آن عصرهمین روز بازی تیم های لیگ برتری شهروند ساری و سن ایچ ساوه را به همراه کادرفنی تیم ملی تماشاخواهد کرد.

 

رایزنی سرمربی تیم ملی برای برگزاری تورنمنت سرپرست فقید فوتسال ایران درآمل

 سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از برگزاری تورنمنت جام سرپرست فقید ومازندرانی تیم ملی فوتسال ایران آبان ماه به میزبانی شهرستان آمل خبر داد.

 محمد ناظم الشریعه" که به همراه کادرفنی تیم ملی فوتسال روزپنجشنبه به آمل سفر کرده بود، در نشست با رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل گفت، این تورنمنت با حضور بزرگان وپیشکسوتان به نام فوتسال ایران نیمه نخست آبان ماه به یاد "حسن حسین زاده" دبیر مازندرانی و فقید کمیته فوتسال و سرپرست تیم ملی در آمل برگزار می شود.

وی افزود: مرحوم حسین زاده از سرمایه های اصلی وبی منت فوتسال کشور بوده و تکریم ویادبود از آن مرحوم احترام به جامعه فوتسال وپیشکسوتان این ورزش است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همچنین اضافه کرد، که تلاش خواهد شد تا کمک هایی که برای این مسابقه جمع آوری خواهد شد به نیت مرحوم حسین زاده صرف کار خیریه شود.

همچنین در این نشست پهلوان رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل ازآمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی از بزرگان وپیشکسوتان فوتسال کشورخبر داد وگفت: پس از والیبال، فوتسال درشهرستان آمل علاقمندان زیادی دارد و همه تمهدیدات لازم برای کیفی تر برگزارشدن این دیدار به یاد پیشکسوت فقید فوتسال مازندران وکشور انجام خواهد شد.

 مرحوم " حسن حسین زاده " سرپرست فقید ومازندرانی فدراسیون فوتبال آبان ماه سال 93 بر اثر سانحه رانندگی در جاده قائم شهر بر اثر لغزندگی و سرعت بالا کنترل خودرو و واژگون شدن خودرو، جان خود را از دست داد.

دراین نشست همچنین از کادرفنی تیم ملی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری آمل تندیس ونماد ویژه آمل به ناظم الشریعه سرمربی ونیز هدایایی فرهنگی به دیگراعضای کادرفنی تیم ملی اهداء شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فوتسال مربی لغو بازی آمل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان

پس از پیروزهایی فوتسال افغانستان که خبرهای خوشی را برای مردم این کشور مخابره کردند، دیپلمات‌های طالبان در تهران نیز برای قدردانی، میزبان تیم ملی کشورشان شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال افغانستان که در یک بازی جذاب در آخرین بازی با نتیجه 5 بر 3 از سد قزاقستان گذشت، اولین حضور خود را در جام جهانی فوتسال در تاریخ کشورش به ثبت رساند.

پیروزهای تیم ملی فوتسال افغانستان که سکان داری آن را «مجید مرتضایی» سرمربی ایرانی به عهده دارد، همدلی دیگری از دو ملت را این بار در عرصه ورزش روایت کرد.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان در نشست خبری پیش از این مسابقه گفته بود: «آسیا باید باور کند که قدرتی بنام افغانستان در فوتسال وجود دارد.»

راهیابی فوتسال افغانستان به جام جهانی فوتسال، شادی و تبریک‌های پرشماری را حتی در میان مخالفان و موافقان سیاسی این کشور در پی داشت.

سخنگوی طالبان راهیابی تیم فوتسال افغانستان را به جام جهانی یک موفقیت بزرگ ورزشی خواند و در همین حال مخالفان سیاسی حکومت کنونی کابل نیز لب به تحسین گشودند.

دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر 2024 در ازبکستان برگزار می‌شود و 24 تیم در آن حضور خواهند داشت.

یک ایرانی هدایت فوتسال افغانستان را برعهده گرفتمربی مشهدی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان شد

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برزیل به تهران می‌آید و کل فوتسال را تکان می‌دهد!
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • هنری که لاکچری شده!
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام