Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را در دریاها به زانو درخواهد آورد و متضمن وجود امنیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، «امیر دریادار دوم افشین تاشک»، فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش به همراه امیر دریادار دوم محمدی فرمانده منطقه یکم امامت این نیرو به مناسبت فرارسیدن روز نیروی دریایی سپاه، با سردار دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به راهبردی بودن نیروی دریایی ارتش گفت: حضور با صلابت و مقتدر ناوگان دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی و آزاد در واقع یک نوع خط شکنی در دسترسی به آب آزاد بود که توسط کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش انجام شد و این امر موجب حفظ و تامین منافع جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد می شود.

 

وی در ادامه با بیان این‌که «باید همواره آمادگی صددرصدی‌مان را حفظ کنیم»، خاطر نشان کرد: امروز همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را در دریاها به زانو در خواهد آورد و متضمن وجود امنیت خواهد بود.

 

در ادامه این دیدار دریادار دوم تاشک فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش با اشاره به حرکت رو به جلوی نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: مجموعه نیروی دریایی با وجود تحریم‌های موجود در جایگاهی قرار دارد که توانسته است از "ما می توانیم" عبور کرده و آن را به "ما توانستیم" تبدیل کند و در نظر دارد در آینده نه چندان دور همدلی و یکپارچگی موجود در نیروی دریایی راهبردی ارتش را به هم افزایی در این نیرو برساند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت حوزه هنری ارزانی مجلس کانون های مساجد 19 مهر اردبیل سردار تنگسیری نیروی دریایی سپاه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند