Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از جاکارتا، سامان پاکباز بعد از کسب مدال طلاي پرتاب ديسک، بازي هاي پاراآسيايي 2018 گفت: در دو رشته در پاراآسيايي شرکت کردم؛ اولين رشته پرتاب وزنه بود که متاسفانه نقره گرفتم. صادقانه مي گويم در آن رشته، نتيجه خوبي نگرفتم و مي توانستم طلايي باشم، اما خدا را شکر که در پرتاب ديسک توانستم جبران کنم و صاحب گردن آويز طلا شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در اين ماده موفق شدم رکورد بالاي 50 متر را داشته باشم و با رکورد جهاني ام تنها يک متر فاصله بود. با اين حال اميدوارم در سال آينده که رقابت هاي جهاني دو و ميداني را در پيش داريم، بتوانم زودتر از پارالمپيک صاحب مدال طلا شوم. اين رکورد را انشالله در مسابقات جهاني امارات که در دبي برگزار مي شود، جابجا خواهم کرد.
ورزشکار طلايي کشورمان ادامه داد: مي خواهم اين مدال طلا را تقديم کنم به روح تمامي قربانيان سانحه هوايي تهران - ياسوج و اميدوارم اين مدال باعث شود براي چند دقيقه هم که شده، غم آن عزيزان را از ياد ببريم.
پاکباز در خصوص برنامه هايش براي پارالمپيک 2020 توکيو گفت: در پارالمپيک، ما فقط ماده پرتاب وزنه را داريم و ماده پرتاب ديسک برگزار نمي شود. اميدوارم در آن مسابقات، کارهاي بزرگي انجام بدهيم. قطعا از اين به بعد، تمرکز و تمرينات مان به سمتي مي رود که بتوانيم براي آن رقابت ها آمادگي کاملي داشته باشيم و سرود کشورمان را در پارالمپيک دوباره به گوش همه جهان برسانيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی