Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان ،از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از 24 ساعت در شهرستان رامهرمز خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل Murder در کیلومتر 25 جاده رامهرمز به اهواز، دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری قاتل The Murderer یا قاتلان به مأموران پلیس Police آگاهی شهرستان رامهرمز ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مقتول به هویت (ح-ج) پزشک Doctor متخصص داخلی و ساکن اهواز بوده که در مسیر اهواز به رامهرمز به قتل رسیده و جسدش در کنار خیابان رها شده است.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز با به‌کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم Crime پس از تلاش های مستمر قاتل به هویت (ف-ع) را که منشی‌های خانم مطب مقتول بوده، در کمتر از 24 شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به درگیری با مقتول در مسیر اهواز به رامهرمز در درون خودرو اعتراف کرده است، عنوان داشت: قاتل با ضربات متعدد پیچ گوشتی مقتول را از پای درآورده و پس از آن وی را در کنار خیابان رها کرده است.

فرمانده انتظامی استان خورستان با اشاره به اعتراف قاتل که انگیزه قتل ارتکابی را اختلافات شخصی عنوان نموده است، بیان کرد: متهم با پرونده متشکله جهت رسیدگی تحویل مرجع قضائی شد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس مرد اعدامی از زن بی حیایش گفت این جنازه چرا در وسط جاده رها شده بود؟! + فیلم فیلم وحشتناک از نصف شدن هواپیمای مسافربری هنگام فرود این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است ! نجات جان دروازه بان توسط فوتبالیست باهوش در 18 قدم زمین فوتبال+ فیلم فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام / او هنگام جان دادن مادرش را صدا می زد !+ عکس 16+ دختر بنز سوار مرد 45 ساله را به قتل رساند + عکس جزئیات قتل خانم معلم در زنجان / اعتراف عجیب یک زن واکنش عجیب آقای بازیگر به ادعاهای همسر سابقش + عکس بهشت جای چه افرادی است؟ / آیا امکان دارد که غیرمسلمانان نیز وارد بهشت شوند؟ عروسی لاکچری در عجیب ترین جای دنیا + تصویر نبرد دیدنی کروکودیل و شیر + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder قاتل The Murderer پلیس Police پزشک Doctor جرم Crime پزشک پزشک متخصص فرمانده انتظامی دستگیری قاتل پیچ گوشتی عکس فیلم ایران شیطان زن زندگی وحشتناک قتل تصاویر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از بارش های اخیر همچنان۱۱ استان درگیر کم بارشی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تازه‌ترین گزارش شاخص‌های مهم آب و برق (بارش و سدها) شرکت مدیریت منابع آب ایران، ورودی مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی تا امروز (۱۶ اردیبهشت) ۲۸.۶۹ میلیارد مترمکعب به ثبت رسیده است، این در حالی است که این عدد در سال گذشته برابر با ۳۰.۳۲ میلیارد مترمکعب بوده است که نشان از کاهش ۵ درصدی ورودی سدهای کشور دارد.

اما از ابتدای سال آبی جاری تا کنون میزان خروجی سدهای کشور به ترتیب در سال جاری و سال گذشته ۱۷.۹۸ میلیارد مترمکعب و ۱۷.۴۴ میلیارد مترمکعب به ثبت رسیده است که بیانگر رشد ۳ درصدی است.

این گزارش اضافه می‌کند: حجم آب موجود مخازن سدهای کشور با یک درصد رشد از ۳۱.۹۷ میلیارد مترمکعب در سال گذشته به ۳۲.۳۹ میلیارد مترمکعب در سال آبی جاری رسیده است و در مجموع میزان پرشدگی سدهای کشور ۶۵ درصد تخمین زده شده است.

ارتفاع ریزش‌های جوی کشور نیز معادل ۲۱۹.۲ میلی‌متر است، این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه دراز مدت (۲۲۱.۳ میلی‌متر) یک درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۸.۱ میلی‌متر) ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این گزارش حاکی است بر اساس شاخص اختلاف سال آبی جاری با متوسط دراز مدت (۵۵ سال) میزان بارندگی‌ها در این بازه زمانی در سیستان و بلوچستان ۶۹ درصد، یزد ۵۶ درصد، خراسان جنوبی ۲۷ درصد و ایلام ۲۴ درصد افزایش یافته است.

این در حالی است که کم بارشی گریبانگیر ۱۱ استان بوده و از جمله قزوین ۲۸ درصد، تهران ۲۴ درصد، خراسان رضوی ۲۴ درصد، سمنان ۲۲ درصد و زنجان ۲۰ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 6097297 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • پس از بارش های اخیر همچنان۱۱ استان درگیر کم بارشی
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است