Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه امروز بندرعباس گفت: شایعه پراکنان انسان های ناتوانی هستند چون برای رسیدن به هدف خود قدرت مقابله با حق را ندارند و بنابراین اقدام به دروغ پراکنی می کنند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه مردم باید در مقابل شایعات هوشیار باشندگفت مردم باید بدانند که خبرهایی که می شنوند با چه اهدافی و از چه منبعی سرچشمه می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر توجه ویژه مسئولان کشوری به تقویت امکانات سخت افزاری مرزداران و دریابانان افزود مرزبانان استان تاکنون توانسته اند از ورود بسیاری از ابزارهای فساد و خروج بسیاری از سرمایه های کشور از طریق دریا جلوگیری کنندکه می طلبد مسئولان کشوری برای تقویت انها تلاش بیشتری کنند. خطیب جمعه بندرعباس همچنین22 و26 مهر روز استاندارد و روز ورزش را گرامی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حیدری مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان نیز پیش از خطبه های امروز نماز جمعه بندرعباس و به مناسبت سالروز تشکیل سارمان عقیدتی سیاسی با اشاره به اینکه وجود معنویت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک رکن مهم و اساسی است گفت: وجود سلاح و تجهیزات نظامی نمی تواند در هر زمان و مکان پیروزی را تضمین کند اما معنویت می تواند قدرتی همیشگی در برابر دشمن و حفظ ارزشها در جامعه محسوب شود.

خطیب جمعه اهل سنت بندرعباس هم گفت: اسلام بر اهمیت مشارکت عمومی در کارهای خیر تاکید دارد.شیخ عبدالوهاب ضیایی افزود: مشارکت در ساخت و نگهداری مساجد اجر معنوی بسیار زیادی در دنیا و آخرت دارد.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه استقبال کرد.

 به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز سه شنبه در یک موضع گیری رسانه‌ای از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود