Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@01:24:06 GMT

استخدام در ترجمیک در نمایشگاه کار دانشگاه شریف

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۵۶۸۶

استخدام در ترجمیک در نمایشگاه کار دانشگاه شریف

از 22 تا 24 مهرماه سال جاری، دانشگاه صنعتی شریف، میزبان نهمین نمایشگاه کار شریف خواهد بود. دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار به خوبی می‌دانند که این نمایشگاه‌ها محلی برای ملاقات با کارفرمایان برتر کشور یا نماینده‌های آن‌ها و آگاهی از فرصت‌های استخدامی است. شرکت‌های بزرگ کشور نیز با این فرصت آشنا هستند و سالانه تعداد زیادی نیروی متخصص را از این طریق جذب و استخدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترجمیک نیز این فرصت را غنیمت می‌داند و برای جذب نیروهای متخصص در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

در نهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف، بیش از 15 موقعیت شغلی از سوی گروه ترجمه تخصصی ترجمیک معرفی شده است که کارجویان محترم می‌توانند برای استخدام در آن‌ها درخواست خود را ارسال نمایند. از میان این فرصت‌ها می‌توان به مترجمی فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، اسپانیولی و ... اشاره کرد. همچنین فرصت‌های جدیدی در زمینه استخدام مترجمان همزمان و شفاهی وجود دارد که افراد علاقه‌مند می‌توانند برای آن‌ها درخواست بدهند.

یکی از مشاغل بسیار ضروری در دنیای امروز، شغل مترجمی است. مترجمان نقش بسیار مهم و حساسی در بحث ارتباط بین کشورها ایفا می‌کنند و با تلاش خود به تبادلات فرهنگی، مالی و تجاری بین کشورها رونق می‌دهند. استارت‌آپ‌های موفقی نیز در حوزه ترجمه ایجاد شده‌اند که با جذب و ساماندهی نیروهای زبده در زمینه مترجمی و ویراستاری متون، تسهیلاتی را در اختیار شرکت‌ها و دانشگاهیان قرار می‌دهند.

خدمات قابل ارائه در ترجمیک

ترجمیک، توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده و در مرکز کارآفرینی شریف توسعه پیدا کرده است. هم‌اکنون بیش از 2000 مترجم و ویراستار در این استارت‌آپ عضو هستند و خدمات ترجمه مکتوب، شفاهی و ویراستاری متون ارائه می‌کنند. سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و همچنین مراکز دولتی از خدمات ترجمیک استفاده می‌نمایند. ترجمه کتاب، ترجمه مقاله، ترجمه اسناد و مدارک صنعتی، ویراستاری متون، اعزام مترجم همزمان و حضوری و همچنین خدمات ترجمه رسمی با کمک چند دارالترجمه از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در ترجمیک است.

در ترجمیک، خدمات ترجمه، با تکنولوژی عجین شده و شما می‌توانید فایل سفارش ترجمه خود را از طریق سایت یا ربات تلگرام ارسال کنید. همچنین قیمت ترجمه به صورت شفاف در سایت وجود دارد. همچنین می‌توانید از پشتیبانی شبانه‌روزی و خدمات ترجمه مترجمانی که حتی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند، استفاده کنید. امکان ارتباط مستقیم مترجم و مشتری، تحویل بخش به بخش، گارانتی کیفیت و زمان، ارزیابی هر سفارش توسط تیم حرفه‌ای ترجمه ترجمیک و ... از جمله مزایای استفاده از خدمات سایت ترجمه ترجمیک است.

علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه کار شریف می‌بایست در سایت نمایشگاه کار به آدرس http://jobfair.sharif.ir/ ثبت‌نام نمایند و سپس با مراجعه حضوری به غرفه ترجمیک در نمایشگاه کار شریف، نسبت به درخواست استخدام اقدام نمایند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه شریف نمایشگاه کار استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران