Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ این جلسه در راستای تدوین وحدت رویه و بررسی چالش و مشکلات برگزار گردید.

در ابتدای جلسه خانم سوری معاون امور اجتماعی گزارشی از کیفیت خدمات و اهمیت و حساسیت موضوع فرزند خواندگی ارائه داد و تاکید کرد: ضرورت دارد تا مراکز خصوصی وظایف محوله را دقیق و علمی انجام دهند تا جهت بالا بردن سطح آگاهی زوجین اثربخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه بر وحدت رویه مشاوران تاکید کرد.  

خانم ها بهدادفر و صادقی نیز در زمینه اهداف جلسه سخنانی ایراد نموده و به بررسی چالشهای موجود در ارائه مشاوره به خانواده متقاضی فرزندخواندگی و همچنین ایجاد وحدت رویه در مراکز تاکید کردند.

سپس در ادامه جلسه هر یک از مراکز مشاوره، نقطه نظراتی ارائه دادند که بخشی از آنها به شرح ذیل است:

1- اشاره به روند فعالیت ارائه خدمات به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی و تاکید بر استفاده از تست mmpi و تشکیل گروههای همیار در این خانواده ها و همچنین تاکید بر توجه به زبان بدن.

2- تاکید بر مقوله خوداشتغالی زوجه که منجر به اعتماد به نفس و احساس توانمندی در مراجعین می شود.

 3- پیشنهاد استفاده از فرم بلند mmpi  بجای فرم کوتاه که جامع تر و از روایی بالاتری برخوردار است.

4- پیشنهاد اینکه در موارد مشکوک از ملیون3 استفاده شود.

5- تاکید بر ارائه خدمات به خانواده های متقاضی فرزندخوانده، بررسی انگیزه و مصاحبه بالینی خانواده ها.

5- تشکیل گروههای همیار و جلسات منظم فرزند پروری خانواده های فرزندخوانده.

5- پیشنهاد اینکه فرایند مشاوره خانواده های فرزندپذیر با 3 محور روانشناختی.

6- تاکیر بر لینکه با توجه به تجربه و مشاهدات بهتر است زنان مجردی که قبلا تجربه تربیت فرزند داشته اند (همسر فوت شده و تنها زندگی می کنند) مد نظر باشند و در خصوص متقاضیانی که خود فرزند دارند با بررسی دقیق فرزند اول و روابطه آنها در خانواده، امکان پذیر باشد.

شایان ذکر است؛ در انتهای جلسه مقرر شد که این جلسات بصورت فصلی در شهرستانهای شهریار ، قدس و ملارد به صورت گردشی انجام شود و آموزش های یکنواخت مدنظر قرار گیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران بهزیستی خانواده مراکز مشاوره معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد از پیشنهاد مصر در مورد توافق آتش بس و آزادی اسرا در غزه حمایت می‌کند و از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا آن را تصویب کند.

براساس گزارش آر تی، گالانت در این خصوص گفت: این یک معامله خوب است و این وظیفه ماست که اسرا و به عنوان وزیر دفاع (جنگ) و نخست وزیر را بازگردانیم.

گالانت گفت که او علناً از این معامله تمجید نکرد تا هزینه آن افزایش پیدا نکند. وزیر جنگ اسرائیل در جلسه کابینه صهیونیستی اعلام کرد که این فرصتی برای تل آویو است تا اسرای خود را بازگرداند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که گالانت قویاً از این توافق حمایت و اشاره کرد که در جلسه کابینه نظامی پیشنهاد مصر تصویب شد. او تأیید کرد که این طرح مورد حمایت همه اعضای کابینه جنگ، از جمله روسای تشکیلات دفاعی قرار گرفته است.

او توضیح داد که نتانیاهو در ابتدا ملاحظات خود را ابراز کرد، اما این پیشنهاد در نهایت تصویب شد. رسانه‌ها گزارش دادند که در جلسه کابینه که پس از جلسه شورای جنگ برگزار شد، نتانیاهو و روسای تشکیلات دفاعی تصمیم گرفتند از ترس افشای اطلاعاتی که به مذاکرات آسیب می‌زند، آن را به اعضای کابینه توسعه یافته ارائه نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد