Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، با انتشار پیامی  کسب جایگاه سومی باز یهای پارآسیایی را به ورزشکاران و مردم کشور تبریک گفت.

متن  پیام  مقام عالی ورزش کشور به شرح زیر است:

خدا را شاکرم که با افتخار شاهد درخشش ارزنده و خاطره ساز شیر زنان و دلاورمردان باغیرت و  پرتلاش جانباز و معلول میهن پرافتخارمان در مسابقات پارآسیایی 2018 اندونزی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتدار در کسب جایگاه سومی بازی های پارآسیایی برای نخستین بار  و حتی انگیزه دستیابی به مقام دومی در این دوره از رقابت ها که دور از دسترس هم نبود به همراه رکوردشکنی قابل ستایش در کسب مدال های طلا و مجموع مدالی، غرور وصف ناشدنی را برای  ورزش دوستان، مردم عزیز  کشور و البته خانواده بزرگ جانبازان و معلولین رقم زد.

اینجانب به عنوان وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت تدبیر و امید از تک تک قهرمانان، مربیان، سرپرستان، کادر اجرایی و مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان تشکر می کنم.

عزت همیشگی و سلامتی ماندگار و کسب موفقیت های بیشتر را برایتان آرزومندم.

پایدار باد ایران اسلامی و سربلند باد قهرمانان حماسه آفرین ملی کشورمان.

مسعود سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان

21 مهر ماه1397

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران اسلامی زنان معلولان ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو