Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:24:47 GMT

تلاش نافرجام رئال برای جذب مدافع بارسلونا!

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۳۳۹۳

تلاش نافرجام رئال برای جذب مدافع بارسلونا!

رئال مادرید تابستان امسال قصد جذب ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا را داشت و در این امر ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، مسئولان رئال به این نتیجه رسیده اند که باید هر چه زودتر در پی یافتن یک مدافع میانی جدید باشند. یک راموس و حتی یک واران جدید؛ چرا که اوضاع در فاز دفاعی مطابق انتظارات پیش نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس و واران به دلیل تقویم فشرده بازی ها و حضورشان در بازی های ملی، بیش از همیشه نیاز به استراحت دارند و در حال حاضر، ناچو و وایه خو تنها گزینه های جانشینی این دو بازیکن محسوب می شوند. ناچو بارها توانایی های خود را اثبات کرده اما شرایط در مورد وایه خو متفاوت است. مصدومیت های متوالی و نیز نمایش های پر نوسان او در بازی های اندکی که به میدان رفته، باعث شده تا مدیران رئال به فکر انتقال قرضی و یا فروش با بند خرید دائمی او باشند.

 

در تابستانی که گذشت، تلاش رئالی ها برای جذب مارکینیوس(پی اس جی) خیمنز و لوکاس هرناندز، دو مدافع جوان و باکیفیت اتلتیکو ناکام ماند و عجیب اینکه ساموئل اومتیتی نیز در فهرست خرید کهکشانی ها قرار داشت که جذب او نیز ممکن نشد. اومتیتی چند ماه پیش بر سر تمدید قرارداد با مسئولان بارسا به مشکل برخورد کرد ولی سپس قراردادش تا 2021 تمدید شد.

در حال حاضر هرموسو، مدافع اسپانیول و نیز لئو سانتوس، مدافع کورینتیانس برزیل، بازیکنان جوانی هستند که رئال مادرید روی آنها تمرکز کرده و ممکن است یکی از آنها در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفته شود.

 

 

 

 

ساموئل اومتیتی سرخیو راموس رئال مادرید رافائل وارانه بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساموئل اومتیتی سرخیو راموس رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • دریبل نافرجام تراشتگن و گل هوگو دورو به بارسلونا (بارسلونا 1-1 والنسیا)
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!