Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: دکتر کمره‌ای در آئین گزارش پویش تامین تجهیزات کوی دانشگاه تهران که امروز در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار شد از کمک‌های ۷۵۰ میلیون تومانی خیرین دانشگاه تهران در پنجمین جشنواره بنیاد حامیان خیرین خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم گیری‌های صورت گرفته حدود ۷۴۴ میلیون تومان از مبلغ فوق محقق شده است و ما تصمیم گرفته‌ایم تمامی این مبلغ را صرف خرید بودجه و تجهیزات مورد نیاز خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: تصور ما این بود که در جشنواره اخیر بنیاد حامیان دانشگاه تهران حدود ۲۰۰ میلیون تومان کمک از سوی خیرین این دانشگاه دریافت کنیم که خوشبختانه این مبلغ با افزایش بیش از سه برابری محقق شد که البته با سود ۱۷ میلیونی این رقم توانستیم کمک‌های خوبی برای تامین نیازهای اساسی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه طرح‌های بزرگی در این دانشگاه وجود دارد که اجرایی کردن آن منتظر حمایت‌ها و کمک‌های خیرین می‌باشد، گفت: علاوه بر تلاش بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای تامین نیازهای اساسی دانشجویان خوابگاهی، ما تلاش کردیم امسال برای اولین بار دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه را نیز بورسیه بنیاد کنیم و بتوانیم از آنها حمایت‌های مادی و معنوی داشته باشیم.

دکتر کمره‌ای از بورسیه بیش از ۱۴۰۰ دانشجوی دانشگاه تهران توسط بنیاد حامیان این دانشگاه در سال ۹۷ خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰ نفر این دانشجویان دوره کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند و مابقی دانشجویان دوره کارشناسی هستند.

به گفته وی یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد حامیان خیرین دانشگاه تهران این است که بتوانیم از ایده‌های نو و برتر دانشجویان دانشگاه تهران حمایت کنیم. در واقع دانشجویانی که ایده‌های برتری داشته باشند علاوه بر کمک‌های مادی از کمک‌های حمایتی برای تبدیل ایده‌های آنها به کسب و کار نیز بهره‌مند خواهند شد. در واقع این دانشجویان از طرف پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شناسایی خواهند شد.

رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: بورسیه دانشجویان کم بضاعت از دیگر برنامه‌های این بنیاد است که بر اساس آن دانشجویان بی بضاعت دانشگاه تهران بدون در نظر گرفتن معدل آموزشی شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند و همچنین دانشجویانی که معدل مساوی داشته باشند در ازای کار دانشجویی می‌توانند از حمایت‌های بنیاد بهره بگیرند.

دکتر کمره‌ای از اعتبار بیش از ۱.۵ میلیارد تومانی اعتبار صندوق نیکوکاری این دانشگاه خبر داد و گفت: در ابتدا که صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران به بنیاد حامیان دانشگاه تهران واگذار شد ۷۵۰ میلیون تومان موجودی داشت که در حال حاضر این موجودی به ۱.۵ میلیارد تومان افزایش یافت و در نظر داریم تا پایان سال جاری آن مبلغ به دو میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه

به گزارش «تابناک» به نقل از  خبر نامه امیر کبیر، سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است.
 
روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.


سعید موسی‌نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود.

در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد
 
رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.
 
اگر شما یا نزدیکا‌نتان به خودکشی فکر می‌کنید، در ایران با «اورژانس اجتماعی» به شماره تلفن ۱۲۳ یا «اورژانس شهری» به شماره ۱۱۵ یا «صدای مشاور» با شماره ۱۴۸۰و  یا «اورژانس روانپزشکی تهران» با تلفن ۴۴۵۰۸۲۰۰ تماس بگیرید.
 

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس آلمان با تجمع حامیان فلسطین
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا