Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تعدادی از قانونگذاران ارشد پارلمان روسیه خواستار انجام تحقیقات فوری سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی سازمان ملل در رابطه با استفاده ائتلاف غربی از بمب‌های فسفری سفید در سوریه شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،«کنستانتین کساچف» رئیس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه امروز (شنبه) تأکید کرد، مسکو از سازمان ملل و سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی می‌خواهد تا تحقیقاتی در خصوص استفاده ائتلاف غرب از بمب‌های فسفر سفید در سوریه آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، این سناتور ارشد روس در گفت‌وگو با خبرگزاری «اینترفکس» تأکید کرد: «اگر استفاده ائتلاف غربی از بمب فسفر سفید در سوریه تأیید شود، این مسئله باید موضوع تحقیقات جدی سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی و شورای امنیت سازمان ملل باشد».

وی در ادامه تصریح کرد: «سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی باید فورا گزارش رسانه‌ها در خصوص استفاده ائتلاف غربی از بمب‌های فسفر در سوریه را راستی‌آزمایی کند».

منابع محلی سوریه امروز صبح به خبرگزاری رسمی این کشور (سانا) اعلام کردند که جنگنده‌های آمریکا بر سر چند منطقه در اطراف «هجین» بمبهای فسفری ریختند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه هجین سازمان ملل تسلیحات شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 

بریجت برینک، سفیر آمریکا در اوکراین اعلام کرد، ایالات متحده اوکراین را از حمله به خاک روسیه با سلاح‌های آمریکایی منع می‌کند.

او گفت: ما اجازه یا تسهیل استفاده از تسلیحات خود را در روسیه و خارج از خاک اوکراین نمی‌دهیم.»

برینک افزود که هدف کاخ سفید قبل از هر چیز کمک به اوکراین برای دفاع از خود و مهار فشار روسیه است.

سفیر آمریکا در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که به تازگی دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس گفته بود اوکراین اجازه دارد با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حمله کند. این اظهارنظر یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که لندن بزرگترین بسته کمک نظامی خود را به اوکراین اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • ببینید | نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • فیلم/ نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس