Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@03:17:13 GMT

همکاری تیم ملی قطر با حریف پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۱۶۵۲

به گزارش پارس نیوز، با اعلام فیلیکس سانچز سرمربی تیم ملی فوتبال قطر، این تیم امروز راهی تاشکند می شود تا با تیم ملی ازبکستان دیداری تدارکاتی داشته باشد.

تیم ملی قطر برای همکاری با تیم السد پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، چهار بازیکن ملی پوش السد را در این سفر با خود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرم عفیف، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن و بوعلام خوخی چهار بازیکن السد هستند که از اردوی تیم ملی به تیم خود بر می گردند تا برای بازی با پرسپولیس آماده شوند.

البته حسن الهیدوس، سالم الهاجری و طارق سلمان همراه تیم قطر به ازبکستان می روند.

همچنین سعد الشیب دروازه بان ملی پوش السد هم به خاطر مصدومیت در تمرینات تیم ملی قطر پیش از بازی با اکوادور از تیم ملی این کشور خط خورد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی قطر بازی پرسپولیس لیگ قهرمانان ملی پوش اردوی تیم ملی دروازه بان اکوادور پرسپولیس تیم ملی قطر پارس همکاری حریف السد پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: بازی خوب و با فشار بالا برای ما بود. منطقی بازی می‌کردیم اما یک گل بسیار بد دریافت کردیم. البته حریف یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند.

او اضافه کرد: به خاطر فوق العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت تلاش کردیم از کناره‌ها کار کنیم اما در موقعیت‌سازی آنطور که باید می‌بودیم، نبودیم. نفت بیش از حد فضاها را از ما گرفته بود. در ضد حملات هم تلاش کردیم موقعیتی به حریف ندهیم.

نویدکیا در ادامه گفت: در مجموع برای ما بازی خوبی بود باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم و فکر کنیم در کجاها چه مشکلاتی داشتیم. البته کمبود بازیکنان هم دست ما را کمی بسته بود.  در مجموع به نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان