Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد مهدی مروج الشریعه عصر شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی یکی از پیشگامان برپایی مواکب برای پذیرایی از شرکت کنندگان در اربعین است.

وی با بیان اینکه شورای امنیت و توسعه پایدار شرق و غرب کشور بعد از وقفه ای طولانی مدت احیا شد، اظهار کرد: برخی کمیته ها که بیش از ۸ سال جلسه ای نداشت، احیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروج الشریعه با بیان اینکه این شوراها برای ۹ استان مرزی تدارک دیده می شود، بیان کرد: این شورا در خراسان جنوبی به عنوان اولین استان تشکیل شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سرمایه گذارانی که در یکی از استان های ۹ گانه شامل شورای امنیت و پایدار توسعه شرق و غرب ورود کنند از ۵۰ درصد بخشودگی نرخ سود تسهیلات بانکی بهره مند می شوند که فرصتی مغتنم است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: فرمانداران به زیرساخت های امنیتی استان توجه ویژه کنند.

وی با بیان اینکه سند آمایش استان به همت کارگزاری و مجری گری دانشگاه بیرجند تهیه شده است، گفت: این اقدامی بزرگ بوده که در خراسان جنوبی رقم خورده و سندی مستند برای استان است.

مروج الشریعه با بیان اینکه حضور۵۰ هزار دانشجو در خراسان جنوبی در چرخه اقتصاد استان تاثیرگذار است، افزود: خراسان جنوبی به دلیل شرایط خاص اقلیمی می تواند به عنوان قطب دانشگاهی بدرخشد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دانشگاه بیرجند می تواند به عنوان الگویی برای دیگر دانشگاه ها در چگونگی طی کردن مسیر توسعه باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی خراسان جنوبی سرمایه سرمایه گذاران شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی