Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: نخستین پرواز مسافربری فرودگاه سمنان به مقصد مشهد مقدس به زودی انجام می‌شود. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ استانها سمنان نظرات

قدرت‌الله ابک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: ستاد پشتیبانی فرودگاه سمنان هر هفته با حضور مسئولان مربوطه انجام شده تا فرودگاه عملیاتی شده و پرواز از این فرودگاه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سمنان ظرفیت  بسیار خوبی برای توسعه حمل و نقل هوایی دارد گفت: سمنان می‌تواند به‌عنوان فرودگاه معین تهران در مواقع لازم استفاده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه به زودی پروازهایی فرودگاه از مقصد سمنان انجام می‌شود افزود: این مهم با هدف توسعه گردشگری استان سمنان صورت می‌گیرد.

ابک با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیاری است خاطرنشان کرد: با برقراری پرواز در فرودگاه سمنان آژانس‌های مسافرتی می‌توانند به مقصد سمنان تورهای چند روزه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شروع پروازهای فرودگاه سمنان به صورت همزمان با ابلاغ مرز هوایی فرودگاه شاهرود است.

به گزارش تسنیم باند فرودگاه سمنان سال گذشته با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

تمام شرایط برای برقراری پرواز از این فرودگاه فراهم بوده اما ایرلاین‌ها به دلائل مسائل مربوط به صرفه اقتصادی حاضر به برقراری پرواز در فرودگاه سمنان نبودند.

انتهای پیام/

R41366/P4001/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران