Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:49:07 GMT

آغاز لایروبی حوضچه بندر پَرَک کنگان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۴۹۴

آغاز لایروبی حوضچه بندر پَرَک کنگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۴۱ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود و قرار است تا پایان سال به بهره برداری برسد.

سیاوش ارجمند زاده میزان لایروبی این طرح را ۶۰ هزار مترمکعب (لای سنگی) عنوان کرد و افزود: لایروبی مناسب یکی از اساسی‌ترین کار‌ها برای پذیرش شناور‌های بزرگ‌تر و بهره برداری مناسب از تاسیسات دریایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل بندر پرک رسوب گذاری در پشت موج شکن اصلی بندر و نفوذ زبانه رسوبی به درون دهانه بندر بود که با ایجاد رسوب گیر برطرف شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به جنس سخت بستر، لایروبی به وسیله بیل و بارج مکانیکی صورت می‌گیرد.
ارجمند زاده، طول بازوی اصلی این حوضچه را۴۱۰ و طول بازوی فرعی آن را ۲۳۵ متر عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

لایروبی حوضچه بندر پَرَک کنگان آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لایروبی بندر موج شکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی