Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:02:31 GMT

چهره معروف سینمایی ثروتش را به خیریه بخشید+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۷۱۱

چهره معروف سینمایی ثروتش را به خیریه بخشید+عکس

رکنا: یک سوپراستار سینما کل ثروتش را به خیریه می‌بخشد.

ستاره سینمای چین که خیلی ساده زندگی‌ می‌کند قصد دارد کل ثروتش را به خیریه ببخشد.

 چو یون فت ستاره افسانه‌ای سینمای چین می‌گوید که قصد دارد کل دارایی خود را که بالغ بر ۷۱۴ میلیون دلار است، به خیریه اهدا کند. او مدتی پیش گفته بود که ماهانه فقط حدود ۱۰۰ دلار خرج می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفته رویایش این است که فردی عادی و خوشبخت باشد.

، بازیگر Actor فیلم «ببر خیزان، اژدهای غران» در مصاحبه با سایت هنگ کنگی جین استارز گفته است: «سخت‌ترین چیز در زندگی این نیست که چقدر پول درمی‌آوریم، این است که چطور ذهنیت آرامی داشته باشیم و عمر خود را ساده و بدون مراقبت بگذرانیم.»

گفته شده چو یون فت که متولد هنگ کنگ است، بیشتر اوقات با وسایل نقلیه عمومی رفت و آمد می کند و بیشتر درآمد خود را به موسسات خیریه می‌دهد. او همچنین به مدت ۱۷ سال یک موبایل نوکیا داشته و به تازگی بعد از خراب شدن آن، یک گوشی هوشمند گرفته است.

او از مغازه‌های لباس تخفیف دار خرید می‌کند و در این باره گفته است: «من برای دیگران لباس نمی‌پوشم. وقتی راحت باشم، همین برایم کافی است.»

چو یون فت به خاطر بازی در فیلم‌های جان وو مانند «فردای بهتر» و «قاتل» مشهور شد و با بازی در «ببر خیزان، اژدهای غران» به شهرت جهانی رسید. در کارنامه او بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم دیده می‌شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات تازه ترین اتفاق برای رحم های اجاره‌ای اقدام عجیب محمد رضا گلزار درباره زلزله زدگان جلوی دوربین + فیلم جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس دوربین مخفی صاحبخانه، برای رسوایی مرد مستاجر + عکس دردسر خرید نوزاد از باجناق به قیمت 30 میلیون تومان ! + عکس دست درازی رئیس سابق فیفا به زن دروازه بان مشهور + عکس فیلم لحظه سلفی مرگبار یک زن و سقوط از طبقه 27 یک برج +فیلم کشته شدن دانش آموز هرمزگانی با سقوط حلقه فرسوده بسکتبال این زنان زیبا فقط در برج معروف اجازه کار دارند ! + عکس سردبیر روزنامه جمجمه زنش را با چکش شکافت! + عکس شوهر تینا وقتی سلبریتی شد زنان دیگر را به او ترجیح داد! این بچه ها کوچکترین هکرهای دنیا هستند +تصاویر قتل عام 1200 نفر بخاطر جام جهانی قطر! + جزییات تکاندهنده متهمان مرگ فوتبالیست‌های یزدی کجا هستند؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor فیلم عکس سینما کل خیریه سوپراستار عکس ایران فیلم روزنامه تهران زن مشهور تروریست قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اوقاف و امور خیریه استان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با سرمایه گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان طرح مزرعه پرورش ماهی در قفس در سواحل بندر چارک خلیج فارس اجرایی شده و در مرحله اول این طرح سال گذشته ۱۰ قفس با ظرفیت هزار تن افتتاح شد.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه امسال هم ۱۰ قفس دیگر با ظرفیت هزار تن افتتاح خواهد شد افزود: پرورش سالانه پنج هزار تن ماهی هدف گذاری شده و در افق چشم انداز ۱۰ ساله تمام زنجیره تولید، پرورش، فرآوری، توزیع و خوراک آبزیان در کنار ایجاد فرصت‌های گردشگری دریایی در دستور کار است.

او ادامه داد: در این طرح ماهی دریایی سی بس پرورش داده می‌شود که در دوره رشد یک ساله این ماهی‌ها به وزن حدود یک کیلوگرم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی