Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سومين کنگره جمعيت زنان مسلمان نوانديش با حضور شخصيت هاي سياسي و اجتماعي، دبيران کل احزاب، فعالان حوزه زنان و اعضاي اين تشکل سياسي روز پنج شنبه 26 مهرماه در تهران برگزار مي شود.

آذر منصوري عضو شوراي مرکزي جمعيت زنان مسلمان نو انديش روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا گفت: در سومين کنگره جمعيت زنان نوانديش مسلمان اعضاي شوراي مرکزي و دبيرکل انتخاب مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در اين کنگره اساسنامه و مرامنامه اين تشکل سياسي نيز که با قانون جديد احزاب تطبيق داده شده، مورد راي گيري قرار مي گيرد و نمايندگان استان ها از سراسر کشور، گزارش عملکرد دو سال خود را ارائه مي دهند.
عضو شوراي مرکزي جمعيت زنان مسلمان نوانديش يادآور شد: مقدمات تشکيل جمعيت زنان مسلمان نوانديش از سال 84 به همت شماري زنان اصلاح طلب آغاز شد و در سال 86 پروانه فعاليت اين تشکل سياسي صادر شد و پس از نوشتن اساسنامه، مرامنامه و برگزاري نخستين مجمع عمومي، اين تشکل اصلاح طلب فعاليت هاي محدود خود را آغاز کرد.
منصوري ادامه داد: با توجه به اتفاقات سال 88 اين جمعيت عملا نتوانست فعاليت هاي عادي خود را انجام دهد تا اين که با انتخاب حسن روحاني به عنوان رييس جمهوري اسلامي ايران در سال 92، بار ديگر مجمع عمومي برگزار و شوراي مرکزي جديد انتخاب شد.
وي همچنين اظهار داشت: در کنگره سال 95 اصلاحاتي در اساسنامه و مرامنامه جمعيت اعمال شد يکي از آن اصلاحات تشکيل هيات داوري و شوراي مرکزي بود. اين جمعيت فعاليت هاي زيادي در جهت ترويج و گفتمان سازي مشارکت سياسي زنان و پرداختن به مقوله زن و نوانديشي ديني انجام داده است.
وي خاطرنشان کرد: شوراي مرکزي فعلي متشکل از 15 عضو و 6 عضو علي البدل است و اين جمعيت در 26 حوزه استاني فعاليت دارد. دبيرکل اين جمعيت در طول اين سال ها فاطمه راکعي بوده است.
سيام**3202**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود