Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:04:02 GMT

ادامه بهار قشقایی با فروردین ممکن می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۲۱۵۴

ادامه بهار قشقایی با فروردین ممکن می‌شود؟

تیم فوتبال قشقایی در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران مهمان تیم بادران تهران است و هدایت این تیم را فروردین کمک مربی بومی اش عهده دار خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در یک هفته گذشته با حاشیه های مختلفی روبرو بوده است  و باید بدون سرمربی با یاران پاشازاده رقابت کند.


پس از بازی این تیم با مس کرمان بود که ابراهیم طالبی توسط نیروهای پلیس بازداشت شد و هنوز آزاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از بازداشت طالبی، مهدی فروردین کمک مربی  فیروز آبادی تیم فوتبال قشقایی تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت و در این بازی سخت وظیفه هدایت تیم فوتبال قشقایی را بر عهده خواهد داشت.


تیم فوتبال قشقایی با خرید امتیاز آینده سازان برق جدید فارس در مسابقات لیگ دسته اول شرکت کرده و در هفت هفته گذشته دو باخت، یک تساوی و سه پیروزی دارد.


این تیم سیاه جامگان را نیز از پیش رو برداشته بود اما با کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ یک، قشقایی حالا با شش بازی 10 امتیازی است و در رده هفتم ایستاده است.


بادران حریف فردای تیم قشقایی در جدول ده امتیازی  است و در رده ششم ایستاده است و باید ببینیم مربی بومی این تیم در دیدار سخت برابر بادران می تواند با کسب امتیاز این تیم را از حواشی دور کند یا اتفاقات دیگری برای این تیم پر هوادار استان فارس در راه است.

دسته یک قشقایی شیراز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • چرا شرکت اپل ممکن است فوتبال را نیز مال خود کند؟ (زیرنویس فارسی)
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم