Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد کریمی و امیرحسین زارع به مدال نقره رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین دیروز (یکشنبه) در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد و دو نماینده کشتی آزاد نوجوان کشورمان به مدال نقره رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات در هر وزن با حضور ۶ نفر و به صورت جدول نوردیک و در دو گروه سه نفره برگزار شد که در وزن ۶۵ کیلوگرم محمد کریمی در کشتی نخست مقابل تارک اسماعیل از مصر با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد و در کشتی دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد کارسون مان ویل از آمریکا گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم نیز امیر حسین زارع در دیدار اول خود با نتیجه ۱۱ بر صفر توماس بارنس از استرالیا را مغلوب کرد و در مبارزه دوم نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل احمد خلیل از مصر به پیروزی رسید و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار مقابل سرگئی کوزیریف از روسیه با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی مدال نقره کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره برای سهیلا منصوریان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت.

مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

دیگر خبرها

  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان